Gyerekekre nyomul a Gucci

Lehet, hogy gyorsan kinövik, az is igaz, hogy nemigen vigyáznak rá, mi több valójában nem sok értelme van, mégis könnyen elképzelhető, hogy hatalmas sikere lesz a Gucci legújabb kollekciójának. Az olaszok júniusban kezdik meg legfrissebb szettük forgalmazását, ami jelen esetben a korábban megszokottaknál jó néhány számmal kisebb lesz.

Bizony, a Gucci is bemutatja gyermekkollekcióját. Erről egyelőre nem lehet pontosat tudni, csupán azt, hogy nyár elején kezdődik meg az árusítása először az olasz üzletekben, majd világszerte 40 boltban. Ha azonban azt hinnék, hogy ezzel a húzással valami egészen újat mutat a Gucci, tévednek. Az utóbbi években ugyanis kimondottan divatba jöttek a luxus gyermekholmik, melyekbe leginkább a hollywoodi sztárok és az unatkozó milliárdosfeleségek öltöztetik csemetéiket. Nekik gyakorlatilag mindegy, mennyibe kerül egy Burberry rugdalózó, vagy egy Dior nadrág, melyet ráadásul jó eséllyel csak hónapokig tud hordani az erősen növésben lévő milliomospalánta. Arról egyelőre nemigen szólnak a hírek, hogy a játszótéren mondjuk az Armaniba öltözött csemeték-e a bandavezérek, esetleg több esélye van az oviban a négyéves, tetőtől talpig John Gallianót viselő Pistikének a nagycsoport legjobb nője Julikánál, mint az olcsó gyerekholmit viselő Petikének - csak remélni tudjuk, hogy nem. A luxusmárkáknak ugyanakkor kimondottan jó üzletnek tűnik, nem véletlenül vágtak bele ennyien az utóbbi években.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr931968286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása