Lehet, hogy én tudom rosszul, de a lakóautó a megállapodott, biztos anyagi hátérrel rendelkező nyugodt emberek nyaralási formája, akik amolyan óvatos duhaj módjára értelmezik a „kaland” szót. Őket még az sem hozhatja ki a sodrukból, hogy egy szerpentinen kilométeres kocsisor ragadt be mögéjük, vagy hogy annyira lassúak, hogy autópályán nincs az a külső sáv, ahol ne lennének útban. De talán vannak kivételek is, különben nem készült volna el a Goldschmitt-Hymer lakóautója.
Ezt a járgányt azoknak ajánljuk, akik szeretnének bosszút állni minden eddigi ledudálásért, levillogásért és leszorításért, amit lakóautó-sofőrként elszenvedtek. Az egyedi darab ugyanis gázzal is működő 2,3-as dízelmotort kapott, ami kb. 200 lóerőt teljesít és egy repülőtéren hivatalosan is beállította a világ leggyorsabb lakóautójának Guiness-rekordját 230 km/-val. Ez persze igen elméleti csúcssebesség, hiszen 200 felett a nagy homlokfelület miatt már annyira nehézkesen gyorsul a busz, hogy autópályán szinte lehetetlen vele kifutni végsebességét, de nem is ez a lényeg. Büntetni kiválóan lehet vele, hiszen még a szolid optikai tuning ellenére sem gondolná senki, hogy mire képes az amúgy minden luxussal felszerelt lakóautó. Az áráról nincs hír, de könnyen lehet, hogy csak egy egyedi darab marad majd a busz. A rekorder lakóautóval egyébként a 30. születésnapját kívánta méltóképpen megünnepelni a Goldschmitt. Azt hiszem, sikerült.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.