Mostanra lett végleg elege a Hugo Bossnak a pedáns német közép- de inkább felsőosztályból, legalábbis ezt hámozhatjuk ki a márkavezér a Financial Timesnak nemrég adott interjújából. Claus-Dietrich Lahrs szerint éppen itt az ideje bővíteni a portfóliót, ám nem egy újabb, még kevesebbek számára megfizethető branddel, hanem éppen ellenkezőleg, a még azért nem minimálbéren tengődő nép közé ereszkedve.
A Hugo Boss ugyanis megirigyelte az olyan márkák európai sikertörténetét, mint a Zara, vagy a H&M és ő is hasonlót szeretne most alapítani - persze némi prémium felhanggal. Ezzel két legyet ütne egy csapással: egyrészt azok is vehetnének maguknak wannabe Hugo Boss holmikat, akik jelenleg ezt nem engedhetik meg maguknak, másrészt a részvényesek is boldogabbak lennének, mint mostanság. Lahrs szerint ha minden olajozottan halad, a jelenlegi 450 üzletükből 2015-re 700 lehet, ezzel párhuzamosan pedig 1,6 helyett 2,5 milliárd euróra nőhet forgalmuk.
Hogy ebből végül mennyi valósul meg, azt majd meglátjuk, mindenesetre örvendetes olyan luxusmárkát látni, aki nem felfelé terjeszkedik - még ha nyilvánvalóan gazdasági indokoktól vezérelve is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.