Agyonkereste magát a Louis Vuitton gyártója
Agyonkereste magát a Louis Vuitton gyártója

Hallgathatunk mindenféle elemzőkre, szakértőkre és önjelölt jósnőkre házi készítésű varázsgömbbel, a luxusipar helyzetét azonban mindenkinél jobban elárulja, mit mond az LVMH. A párizsi központú luxusmárka-csoport már csak azért is tudja, mi a dörgés, mivel márkái az…

Pénzeszsákon aludni a legjobb
Pénzeszsákon aludni a legjobb

Nyilván mindenkinek vannak elképzelései arról, miért szeretne ő gazdag lenni. Naná, hogy jó lenne akkora házban lakni, aminek térképével külön fel kell programozni a navigációt, máskülönben aligha találunk el a hálóból az ebédlőbe, akkora autógarázst fenntartani, hogy…

Népszerű a gettóturizmus Indiában
Népszerű a gettóturizmus Indiában

„Meg akarjuk ismerni az igazi Indiát!” - hangzik az egyre gyakoribb kérés az amerikai és nyugat-európai utazási irodák alkalmazottai felé, akiknek eszükben sincs, hogy ne teljesítsék a hirtelen feltámadt piaci igényeket. Ehelyett kapnak inkább az alkalmon, és…

Luxushajózni márpedig muszáj
Luxushajózni márpedig muszáj

Okkal gondolhatnánk, hogy sanyarú sorsuk van mostanság a luxusjacht-gyártóknak, hiszen még ha maradt is pénze valakinek, nem biztos, hogy olyan látványos ingóságba szeretné azt fektetni, mint egy hatalmas hajó - attól is tartva, hogy ellenségei Búvár Kundot játszanának.Úgy tűnik…

A férfiak felé fordul a luxusipar
A férfiak felé fordul a luxusipar

Pontosan arra készülnek a luxusmárkák, amiért a század közepéig - és sok esetben még ma is - a legjobban utálták a gyerekek az iskola intézményét. Eltalálták, a koedukált üzleteket kívánják jelentősen visszaszorítani, amire - az oktatási rendszerhez hasonlóan - nekik is jó…

Megajachtok a tudomány szolgálatában
Megajachtok a tudomány szolgálatában

Az egzotikus afrikai állatokat ledurrantó gazdagokhoz hasonló népszerűségnek örvendenek a hatalmas luxusjachttal rendelkezők. Oké, utóbbiak legalább azt felhozhatják mentségül, hogy a környezetvédelem csak az utóbbi években kapott kiemelten nagy hangsúlyt, de ez így is-úgy is…

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása