Egy szarvastrófea legfeljebb egy vadászház falán mutat jól, de igazából ott is csak egy kötelező modoros kellék, mint bármi több. Ezért is meglepő, hogy a Vogue karácsonyi ajándékválogatásának éppen egy ilyen a kiemelt darabja, igaz ez a konkrét példány sosem legelészett az erdőszéli tisztáson. A trófea feje ugyanis 18 karátos fehéraranyból, agancsa pedig drágakövekből van. Hogy ez mégis milyen falon mutatna jól? Belegondolni sem szeretnénk.
A gyűjtőknek ajánlott relikvia árát nem hozták nyilvánosságra, mégis meglepő, hogy a világ első számú divatmagazinja ilyen, első, második és sokadik ránézésre is ízléstelen dolgot ajánl. Pedig ha valami, akkor a Vogue valóban befolyásolja a divatvilágot: jelenleg megközelítőleg 1,25 millió példány fogy belőle világszerte, címlapjai és editorialjai legendásak, a korai számokért pedig ma már kisebb vagyonokat fizetnek.
A gyémántagancsos trófeához hasonlóan meglepő a The Perfectly Extravagant Holiday Gift Guide másik végét képviselő legolcsóbb ajándék. Az ugyanis nem egy parfüm, vagy egy bizsu, hanem egy üveg víz: a S. Pellegrino by Bvlgari nem több egy jó buborékos ásványvíznél, aminek legfeljebb egy beduin örülne őszintén, ők viszont a karácsonnyal állnak hadilábon.
Persze a Vogue-ban nem idióták dolgoznak, így akad elsőrangú ajándéktárgy is. A Cartier ébresztőóra (2400 dollár) például kimondottan menő, csakúgy, mint a minden SZTK-s doki álma, az ékszernek is beillő sztetoszkóp. A 49 oldalas katalógusból persze nem maradhat ki a Manolo Blahnik cipő, az arany Gucci karkötő (3500 dollár) és a 24-karátos arany napszemüveg (500 dollár) sem.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.