Gwyneth Paltrow, mint a Coach reklámarca
Lenyomta a Coach a Louis Vuittont - legalábbis abban a felmérésben, amiben azt vizsgálták, melyik luxustáska-márkára keresünk rá a leggyakrabban. Ennek persze nem sok köze van a valós eladásokhoz, a presztízshez pedig még ennél is kevesebb, mindenesetre érdekes megnézni, miket is nézegetnek az emberek munka közben, napozás alatt, vagy éppen magányos éjszakai netezések során.
A felmérést a Luxury Society és a Digital Luxury Group készítette, akik összesen bő 130 millió keresés alapján vonták le következtetéseiket. Ezek alapján arra jutottak, hogy a Coach a legkeresettebb luxustáska-márka, amit a Louis Vuitton és a Chanel követ. A felmérés mindemellett azt is megállapítja, hogy Európában jóval kevésbé népszerű a Coach; az Egyesült Királyságban a hetedik, a németeknél a 11., az olaszoknál pedig csak a 29. legkeresettebb márka. Magyarországon vélhetően ennél is gyengébbek az amerikai márka pozíciói, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy itthon nincs üzlete a Coach-nak.
A kutatás szerint az angolok vannak a legjobban rákattanva a luxustáska-dologra: ezer internet-felhasználóból 422-en kerestek rá a témára, míg az amerikaiak közül 315, a divat iránti közönnyel nem vádolható franciák közül pedig csak 185-en. A galloknál amúgy a Longchamp, az angoloknál pedig a Mulberry a legnépszerűbb, míg az ikonikus modellek közül a Hermès Birkin a legnépszerűbb. Utóbbiért Angliában, az Egyesült Államokban és Franciaországban leginkább krokodilbőr kivitelben őrülnek meg a táskarajongók. A Louis Vuitton legkeresettebb modellje a Speedy, amit a Daimer Canvas, illetve a klasszikus Monogram mintában a legnépszerűbb.
Hát így áll a luxustáska-keresgélés 2012 nyarán.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.