Burzsujírás közben tucatnyi olyan hírre bukkanunk, melyek érdekesek ugyan, önálló posztot azonban nem érnek. Sokáig nem tudtunk mit kezdeni ezekkel, mostantól azonban másképpen lesz. A Burzsuj á la carte minden csütörtökön jelentkezik és röviden összefoglalja az előző hét nap legfontosabb apróságait a luxusipar pletykáitól kezdve a legelképesztőbb kütyükig.
- Az idei nyár slágere az a limitált darabszámban elérhető Summer Escape Trunk lesz, amelyet a Moët & Chandon dob piacra új pezsgőjének bevezetése alkalmából. A praktikus kiegészítő akár 20 palack Ice Imperial-nak is otthont adhat, de tartozék többek között két tucat pohár, néhány pezsgő- és jégvödör, sőt, ennek segítségével még az ital hűtését is meg lehet oldani.
- A 100 legnagyobb tőzsdén jegyezett brit cég vezetői között a legtöbbet kereső idén először egy hölgy lett. A Burberry vezérigazgatója Angela Ahrendts 16,9 millió fontot (mintegy 5,8 milliárd forint) keresett tavaly, a vállalatot immár 2006 óta vezető Ahrendts jövedelmét elsősorban az dobta meg, hogy az elmúlt években felhalmozott részvényopcióját lehívta, amiből potom 11,9 millió font folyt be.
- Valóban perel a szaúdi Alwaleed Bin Talal herceg. A Forbes kiadója mellett a milliárdos lista egyik szerkesztőjét és két riportert is a bíróság elé citál megtévesztésre és diszkriminációra hivatkozva. A herceg láthatóan nagyon zokon vette, hogy nem fért be az első tízbe, és csupán a 26. leggazdagabb ember lett a világon.
- Monogram Denim Footwear néven mutatta be a Louis Vuitton trendi lábbeli kollekcióját. Az egyes darabok már 600 dollártól elérhetőek, a kínálatban pedig van papucs, balerina cipő és szandál is.
- Új értelmet nyer a dobozos bor kifejezés, a francia Winestar alumínium dobozos változatban kínál minőségi borokat. A nyilatkozatok szerint a Nespresso volt a minta, hiszen a kapszulás kávé könnyen adagolható, az elkészítése sem bonyolult, miközben a minősége kiváló. (A Grand Cru kávé lényegében annyit tesz, hogy a világ kávétermelésének legjobb minőségű 10 százalékából kiválasztják a felső tizedet.) Az első és az utolsó erre a termékre is igaz, a cég a 187 milliliteres kiszerelést 2 és fél euróért kínálja.
- Újabb egységet nyit Londonban személyes kedvencünk, a Fortnum&Mason. A több mint 300 éve a Piccadilly-n lévő áruház mellett a második helyszín novembertől várja a vásárlókat. A brit fővárosban persze mások sem tétlenkednek, a világ legnagyobb alapterületű Chanel boltja három szinten kínálja a teljes szortimentet a New Bond Street-en.
- Isabel Marant egy franciás kapszula kollekciót tervez a H&M-nek. A párizsi divattervező ruhái az ősszel jelennek meg, és most először nem csak hölgyeknek, de a férfiak számára is tervez néhány darabot. A svédek első hasonló kezdeményezése még 2004-ben indult Karl Lagerfeld darabokkal, azóta pedig olyan nevekkel működtek együtt, mint Versace, Marni, Roberto Cavalli, Lanvin, vagy éppen Maison Martin Margiela.
- Mexikó lesz az új Kína - legalábbis Marco Mattiacci, a Ferrari North America vezérigazgatója szerint. A cégvezető úgy véli, hogy a közép-amerikai országban minden adott, ami látványos fejlődéshez kell. Elsősorban az iparra alapozva nőhet a gazdaság, de az oktatás színvonala is egyre javul, ami hosszabb távon sokat hoz majd a konyhára.
- Saját üzletet nyitna a Tiffany&Co. Moszkvában, a tervek szerint 2014 elejétől a Vörös téren, a GUM áruházban két szintet bérelne a márka. A cég ugyan már régóta jelen van az orosz piacon, de nem ilyen exkluzív monobrand üzlettel.
- A végére pedig egy videó, amelyben több mint kétezer lóerő döngeti az aszfaltot.<
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.