- Elkészült a James Bond-aspiránsok autója. A DB Juniort nem az Aston Martin, hanem a Nicholas Mee & Co. nevű cég készítette, 10 és 14 éves kor között pedig garantáltan nincs ennél menőbb közlekedési eszköz. A márkához méltó módon szerencsére nem lábbal kell hajtani, mi több nem is elektromossággal, hanem benzinnel kell tölteni. 110 köbcentis motorjához háromfokozatú automataváltó kapcsolódik és akár 75 km/órás sebességet is elérhet, utóbbi kérésre kevesebben is korlátozható. A Brembo fékekkel szerelt mini-Aston 16 500 fontba (6,2 millió forintba) kerül, de az árban nincs benne a katapult-ülés.
- Még nem tudsz korcsolyázni és éppen Utah felé jársz? Akkor mindenképpen nézz be a Park City-ben lévő Waldorf Astoriába, ahol a nemzet olimpikonjai tanítanak meg a jégen száguldás fortélyaira. A Szocsiból hazatérő korcsolyázók ráadásul meglepően kedvező órabérért tanítanak: a kétórás kurzus mindössze 120 dollárba (27 ezer forintba) kerül.
- Új turbókorszak jön a Ferrarinál. Az első fecske a belépőmodellnek számító California, amibe a korábbi 4,3 szívó helyett egy 3,85 literes turbómotort pattintottak a modellfrissítés apropóján. A teljesítményre elvileg nem lehet majd panasz, hiszen a korábbi 490 helyett immár 560 lóerőre lesz képes a California T. Ennél sokkal látványosabb a fogyasztás csökkenése és a nyomaték gyarapodása: előbbi két literrel csökkent, utóbbi 505-ről 755 Newtonméterre nőtt. Apró érdekesség, hogy a szintén nemrég bemutatott Porsche 911 Turbo S teljesítménye hajszálra azonos, nyomatéka azonban – hogy hogy nem – 5 Nm-rel nagyobb a most bemutatkozó Ferrarinak. A California T-t Genfben mutatják be, vagyis nyáron már akár csapathatunk is a kupé-kabrióban.
- Bemutatta új business üléseit az Air France. A franciák célja az volt, hogy tengerentúli járataikon a korábbinál több szabadságot és nagyobb kényelmet biztosítson utasainak. A Business Class törzsközönsége vélhetően a teljesen síkba dönthető ülést fogja nagyra értékelni, de említést érdemel a 16 colos HD érintőképernyő, amin összesen több mint ezer órányi filmet nézhetünk meg. Az 500 millió euróba kerülő fejlesztés során összesen 2102 széket cserélnek le 44 darab Boeing 777-esen, a folyamat pedig csak 2016 nyarára fejeződik be.
- Amszterdamban is szállodát nyit egyik kedvenc hotelláncunk. A W Hotel Amsterdam a Dam térhez közel, a korábbi telefonközpontban kap helyet, 169 szobája mellett pedig tíz lakosztály és egy Extreme Wow Suite-ban is lehet majd spacecake-et majszolni 2015-től.
- Gyengélkedik a Prada. A január végével lezárult egy évben 9 százalékkal nőtt a forgalom, az elemzők viszont többre számítottak, ennek megfelelően meg is zuhant az árfolyam. A bajok legfőbb forrása az euró/japán jen árfolyam, ezeket korrigálva ugyanis 13 százalékkal nőtt volna a forgalom. Az elemzőknek most annyiban igazuk van, hogy decemberben még 14 százalékos növekedést emlegettek az olaszok, igaz Európában mindössze 5%-kal fogyott több Prada, mint egy évvel korábban.
- Még be sem mutatták, máris hatalmas siker a Huracan. A Lamborghini Gallardo utódját egyelőre csak a márka leghűségesebb vásárlói láthatták élőben, ez mégis elég volt ahhoz, hogy mostanra több mint 700 megrendelés fusson be rá. A kisebbik Lambót egyébként március 4-én reggel 8-kor mutatják be Genfben, 610 lóerős V10-esével pedig több mint ígéretes.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.