- Az i8 kapcsán talált egymásra a BMW és a Louis Vuitton. A franciák a bajorok új hibrid sportautójához készítettek bőröndszettet, a négydarabos kollekció pedig nem csak jól néz ki és kiválóan illeszkedik az i8-hoz, de még kimondottan könnyű is lett, ami szintén fontos szempont a sportautó esetében. A különleges kollekció április elsejétől lesz elérhető a kiemelt Louis Vuitton üzletekben, aki pedig befizet a várhatóan százezer eurónál is drágább BMW-re, annak már az LV szettje sem lesz drága.
- Ha egy hajós körutazást tervezgetsz mostanság, akkor mindenképpen a Disney Cruise-t válaszd. Legutóbb a tengeri TripAdvisorként is ismert Cruise Critic közönségszavazásán választották meg a társaságot a legjobbnak, tavaly év végén pedig a Condé Nast Travellernél lettek az elsők. Ha pedig már ott vagy, akkor legalább néha hagyd abba az ivást, hogy emlékezz is valamire a sok jóságból.
- Kétszámjegyű növekedést produkált tavaly a Moncler. A kiváló télikabátjairól ismert olasz-francia luxusmárka 580,6 millió eurós forgalommal zárta a 2013-as évet, nyeresége pedig meghaladta a 92 millió eurót, utóbbi 17 százalékos növekedést jelent a korábbi évhez képest. A legnagyobb növekedést kisebb meglepetésre az Egyesült Államok piacán könyvelhették el, ahol 44 százalékkal több Moncler fogyott.
- Várhatóan ez az óra lesz a Glashütte Original legnagyobb újdonsága a Baselworldön. A PanoMaticInverse első ránézésre meggyőző darab, 18-karátos vörösarany tokja mellé pedig aligátorbőr szíj is dukál.
- Kissé lekésett a Lamborghini a Nagy Egyedi Luxusautó Hullámról, de most ők is ráfekszenek a témára. Az egyedi igényeket figyelembevevő programot hivatalosan a genfi autószalonon fogják bejelenteni, a minden eddiginél különlegesebb Lamborghinik ténye pedig már önmagában izgalmasnak hangzik. A Nagy Egyedi Luxusautó Hullám legfőbb meglovaglója amúgy éppen a legnagyobb konkurensként számon tartott Ferrari volt, akik tavaly valamennyi (!) autójukat egyedi igények alapján gyártották le, de a Rolls-Royce-nál is 95 százalék körül mozgott ez az arány 2013-ban. Valami hasonlót eddig is kínált a Lambo, az Ad Personalism viszont csak a csúcsmodell Aventadorhoz volt elérhető.
- Rupert Murdoch vette meg New York – a One57 penthouse-a után – második legmenőbb újépítésű lakását. A 82 éves médiamogul 50 millió dollárt fizetett a One Madison háromszintes lakásáért, amihez még az alatta lévő apartmant is hozzácsapta, potom 16,5 millióért. A tetemes összegért cserébe viszont legalább tényleg istentelenül jól néz ki.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.