Először jött Paul Deneve, az Yves Saint Laurent korábbi vezére.Ezután májusban felvették a Burberry ex-vezér Angela Ahrendts-t. Pénteken pedig kiderült, hogy Patrick Pruniaux-t, a Tag Heuer korábbi értékesítési és kereskedelmi igazgatóját is elcsábította az Apple. Ennyi luxusipari szakember, ráadásul kiváló márkák felső köreiből, nem kerülhetnek véletlenül egy informatikai céghez.
Valami biztosan készül, de hogy mi, arról az Apple hagyományainak megfelelően csak találgatni lehet. A legtöbb pletyka a hivatalosan eddig sosem elismert iWatch projektről szól, aminek most újabb lökést adott a svájci luxusóra-bizniszből érkező szakember. Mindemellett nehéz elképzelni, hogy az Apple okosórája – egyáltalán bármilyen okosóra – konkurense lenne a Tag Heuer-nek, az Omegának és társaiknak, de erről csak a bemutatása után lehet bármi biztosabbat mondani.
Két kérdés az iWatch-tól függetlenül felmerül: mit csinál ennyi luxusipari szakember az Apple-nél és hogy luxusmárka lesz-e az Apple? Utóbbira bátran lehet nemmel felelni: az Apple egy prémiummárka, aminek éppúgy vannak olcsóbb, a tömegek számára is elérhető modelljeik (iPad, MacBook Air, stb.), mint méregdrága célszerszámaik (Mac Pro). Profilt persze válthatnának, csak éppen felesleges, a biznisz ugyanis elképesztően hasít. Az első kérdés ettől függetlenül él, sőt: az elmúlt időszakban felvett és bizonyára busásan megfizetett szakemberek tudását aligha csak egy termékre akarják használni, tehát könnyen elképzelhető, hogy a jövőben több izgalmas termékkel találkozhatunk a paletta felső végéből. Már alig várjuk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.