Ilyen lenne a Nike álomrepülője

teague-03.jpg

Ha egy üzletembernek fontos, hogy a lehető legjobb körülmények között utazzon, akkor egy sportolónak pláne az. Nyilván egy tárgyaláson is hatalmas szerepet játszik, mennyire is kipihent az illető, de ez nem kevésbé igaz egy sportolóra sem. A nagy utazások és a pályán mutatott teljesítmény között pedig nagyon is van összefüggés: brit tudósok egyes kutatások szerint annak a sportolónak, aki nemrég lépett át legkevesebb három időzónát, 60 százalék esélye van arra, hogy elveszíti a meccset.

teague-06.jpg

Ezen felbuzdulva alkotta meg a Nike a Seattle-i Teague dizájncéggel közösen első repülőjét, ami sokkal inkább afféle gondolatkísérlet, mint sorozatérett magángép. Ennek megfelelően mertek is nagyot álmodni: kezdésnek vettek egy tisztességes utasszállító Boeinget, ám nem a szokásos 400 körüli ülést szerelték bele, mindössze 13-at. Magát az utasteret négy részre osztották: az ülés/alvás szekció mellett van közösségi élet, feltöltődés és táplálkozás is. A legnagyobb problémát sajnos még a képzeletbeli kosárcsapat-szállítónál sem sikerült megoldani: a repülőgépek padlója statikailag kiemelten fontos, ezért nem tudták azt lejjebb vinni. Elméleti rossz hír ez a gyakorlatban 229 centis Yao Mingnek.

A Nike álomgépében saját ülőhelyüket mezszámuk alapján találják meg a játékosok, akik még egy shiatsu masszázst is kérhetnek a feltöltődés részlegben. Technológiában sincs hiány: a játékosok fizikai állapotát folyamatosan ruhába épített szenzorok monitorozzák, különös figyelmet fordítva a hosszabb repülésnél kritikus hidratációra. Nem hangzik rosszul, amennyi pénz pedig mostanság az NBA-ben van, egyszer akár még meg is valósulhat.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr736686679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása