Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Facebook

Hirdetés

Twitter


Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (9) amerika (90) andrássy (50) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (11) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (5) aukció (59) autó (87) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (6) befektetés (10) bentley (15) bor (27) breitling (6) brit (16) buda (5) budapest (73) bugatti (12) burberry (15) burzsuj (146) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (77) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (9) építészet (5) érdekesség (231) étterem (37) facebook (8) felmérés (54) felmeres (8) ferrari (38) film (5) florida (7) forbes (37) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (13) gasztronómia (31) gazdaság (8) golf (13) gucci (15) gyerek (6) hajó (52) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (22) hongkong (5) hotel (89) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (208) intel (5) ipad (5) ital (9) jacht (56) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (7) játék (12) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (22) kiállítás (6) kína (52) klub (5) konyak (6) könyv (12) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (8) lamborghini (14) laptop (5) lasvegas (5) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (63) london (57) louis (11) louisvuitton (41) luxus (21) luxusipar (5) lv (12) lvmh (28) magángép (7) magánrepülő (8) magyar (113) magyarország (9) mercedes (7) mexikó (5) miami (8) milánó (6) milliárdos (21) milliomos (6) mobil (9) monaco (9) moszkva (10) művészet (10) neimanmarcus (6) német (6) newyork (39) nyaralás (9) nyc (28) oktatás (7) olasz (54) olaszország (11) öltöny (6) óra (66) orosz (58) parfüm (10) párizs (19) pezsgő (10) politika (6) porsche (12) prada (11) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (9) repülés (16) repülő (31) repülőgép (14) repülőtér (6) riva (5) riviéra (6) rolex (7) rollsroyce (21) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (16) szálloda (60) sziget (20) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (8) társadalom (10) telefon (30) tenger (8) toplista (11) turizmus (72) tv (5) usa (51) utazas (5) utazás (90) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (17) veterán (5) vonat (10) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (7) wsj (6) yacht (8) +

Windows Phone

Ezek ma a legnagyobb luxusmárkák

2014.10.11. JD Rockefeller

11lv1.jpg

Meglepő részeredmények mellett is papírforma szerinti végeredmény született az Interbrand idei listáján. Márkaértékben továbbra is az Apple és a Google vezetnek a világ előtt, a luxusmárkák között pedig a Louis Vuitton veri a mezőnyt, immáron hosszú-hosszú évek óta.

A meglepetés a részletekben rejlik: amíg ugyanis az Interbrand százas listájának tagjai jellemzően növelték márkaértéküket, addig a Louis Vuittoné csökkent. A 9 százalékos visszaesés súlyát mutatja, hogy az első százból összesen két márka zuhant ennél is nagyobbat, a százas lista utolsó helyein álló Nokia (-44%) és Nintendo (-33%) lefelé ívelését pedig aligha kell bárkinek is magyarázni.

11lv2.jpg

A francia luxusmárka pozíciója mindezek mellett is erős maradt, hiszen az abszolút 19. helyen áll, ami parádés teljesítmény. A látványos mínusz oka állítólag a megszigorított ázsiai korrupciós törvények, ami immár nem, legalábbis kevésbé engedi lefizetni megajándékozni a hivatalnokokat és fontos pozícióban lévő döntéshozókat egy-egy szép táskával. Mindemellett az elmúlt egy év újabb szép sikereket hozott az LV-nek: a márkát már több mint 18 millióan követik Facebookon, sikeres volt a David Bowie-val készített L’Invitation au Voyage kampánya, nyitott szép új üzleteket (többek között Velencében és Münchenben), és a Marc Jacobs-utód Nicolas Ghesquière első kollekcióját is jól fogadták.

A visszaeső Louis Vuitton piaci pozíciójáról mindent elmond, hogy a második helyezett, éppen finom növekedésben lévő Gucci márkaértéke kevesebb, mint fele az franciákénak. A luxusmárkák közül a harmadik helyezett Hermès nőtt a legnagyobbat és ha így folytatja, akkor egy-két éven belül akár a Guccit is lekőrözheti. A 7-9 százalékos növekedést a többi márka is teljesíti, szigorú értelemben pedig összesen nyolc luxusmárka van a százas listában. A nagy visszatérés idén sem sikerült az olyan, korábban szintén a listán szereplő márkáknak, mint az Armani, a Bvlgari, a Chanel, vagy éppen a Rolex.

Márka Abszolút helyezés

Márkaértéke
(milliárd dollár)

Változás
(az előző évhez képest)
1. Louis Vuitton 19. 22,552 -9%
2. Gucci 41. 10,385 +2%
3. Hermés 46. 8,977 +18%
4. Cartier 58. 7,449 +8%
5. Prada 70. 5,977 +7%
6. Tiffany & Co. 71. 5,936 +9%
7. Burberry 73. 5,594 +8%

 

komment

Címkék: lista felmérés louisvuitton interbrand

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu