A cégek már jó ideje felismerték, a legjobb már gyermekkorban márkahű fogyasztót faragni a delikvensekből, még akkor is, ha ekkor még csak anyuci vagy apuci pénztárcája nyílik meg a kasszáknál. Nincs ez másként a luxusmárkáknál sem, de most ők is új frontot nyitottak.
A neves divatcégeknek eddig is voltak gyermekeknek szánt kollekcióik, de ezeket legtöbbször multibrand üzletekben vagy a teljes szortimentet felvonultató saját boltokban árulták. A Gucci viszont elérkezettnek látta az időt, hogy a Dubai Mall bevásárlóközpontban - hol máshol természetesen - kifejezetten a gyerekeknek és persze a szülőknek nyissanak butikot. A tigris mintás pulóver mindössze 865 dollár (225 ezer forint), míg a hozzá tökéletesen passzoló szoknya 490 dollár (128 ezer forint), a gyermek mokaszin már csak 410 dollár (107 ezer forint), míg a kardigán csupán 375 dollár (98 ezer forint), egy sima póló pedig csupán 135 dollár (35 ezer forint). A Gucci egyébként nagyban játszik, náluk tényleg minden van már az újszülötteknek is.
Az üzletből persze mások sem akarnak kimaradni a Louis Vuitton és a Supreme az együttműködésük keretében nemrég a tinédzserek után kisebbeknek, 3-6 éveseknek szánt darabokat (sapka-kabát-nadrág) dobott a piacra. De ott van Christian Louboutin is, ők is most dobták piacra első Loubibaby kollekciójukat, amelyben 4 különböző lábbeli található egyenként 250 dollárért (65 ezer forint).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.