Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (9) amerika (97) andrassy (5) andrássy (52) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (65) auto (6) autó (97) ázsia (14) balc (39) bank (6) befektetés (13) bentley (17) bicikli (5) bor (30) breitling (6) brit (17) buda (6) budapest (91) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (160) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (11) építészet (5) érdekesség (247) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (5) florida (7) forbes (37) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (14) gasztronómia (32) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (92) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (217) intel (5) ipad (5) ital (12) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (12) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (5) kávé (5) kiállítás (7) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (8) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (5) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (66) london (59) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (8) magánrepülő (9) magyar (132) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (21) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (10) művészet (11) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (77) orosz (58) parfüm (10) párizs (20) pezsgő (10) politika (6) porsche (13) prada (11) privatejet (6) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (21) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (63) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (9) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (83) tv (6) usa (54) utazás (104) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (8) wsj (6) yacht (9) +

Révbe ért a Fabergé

2010.01.27. JD Rockefeller

A Fabergé megújulásának záróakkordjaként tejes átalakuláson megy keresztül a genfi üzlet. Az eredetileg orosz márka történelmében könnyű elveszíteni a fonalat, mostanra azonban úgy tűnik révre érhet a márka.

Egy kis gyorstalpaló: a legelső Fabergé tojást 1842-ben készítette el Gustav Fabergé. Az orosz ékszerész műtárgyai eredetileg az orosz cárok húsvéti ajándékai voltak, később azonban világszerte divatba jöttek az arisztokrácia körében. A szentpétervári manufaktúra a századforduló környékén élte fénykorát, amikor mintegy 700 ember dolgozott ott. Az utolsó, eredetinek számító Fabergé tojás az orosz forradalom előtt készült el, különlegessége, hogy a nyersnyaghiány miatt acélból. A második világháborút követően egy amerikai üzletember árult a családi név alatt parfümöt, akit perbe is fogott Gustav Fabergé unokája. Időközben azonban kifutott a pénzből, így végül 1951-ben 25 ezer dollár ellenében átengedte a jogokat az amerikaiaknak. Itt több tulajdonost is megjárt a márkanév, míg végül 1989-ben 1,55 milliárd dollárért megvette az Unilever. Tőlük vette át 2007-ben a márkanevet a Pallinghurst csoport, az érte fizetett összeget a mai napig nem hozták nyilvánosságra. A század második felében amúgy egy forzheimi ékszermanufaktúra készítette a műtárgyakat, melyet a szentpétervári műhely vezetője alapított.

A megújulás tehát nagyon is ráfér a még mindig jó hírnévnek örvendő márkára. Ennek első jele a tavaly szeptemberben bemutatott új kollekció volt, melyből egyértelműen kiderült, hogy az új tulajdonos sem kíván lejjebb adni a színvonalból. A százdarabos kollekció legolcsóbb darabjáért is körülbelül ötmillió forintot kérnek, az átlagár pedig 40 millió körül mozog. A meglehetősen exkluzív ékszereknek teremtett most elegáns hangulatot Jaime Hayton, aki a genfi üzlet teljes tervezéséért volt felelős. A képek mindent elmondanak helyettünk, az biztos, hogy legalább ilyen környezetet képzelünk el a sokmilliós ékszereknek.

komment

Címkék: üzlet orosz ékszer fabergé

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr311704122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.