Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (9) amerika (97) andrassy (5) andrássy (52) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (65) autó (97) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (6) befektetés (13) bentley (17) bicikli (5) bor (30) breitling (6) brit (17) buda (6) budapest (91) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (160) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (11) építészet (5) érdekesség (247) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (5) florida (7) forbes (37) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (14) gasztronómia (32) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (92) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (217) intel (5) ipad (5) ital (12) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (12) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (5) kávé (5) kiállítás (7) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (8) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (5) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (66) london (59) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (8) magánrepülő (9) magyar (132) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (21) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (10) művészet (11) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (77) orosz (58) parfüm (10) párizs (20) pezsgő (10) politika (6) porsche (13) prada (11) privatejet (6) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (21) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (63) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (9) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (83) tv (6) usa (54) utazas (7) utazás (104) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (8) wsj (6) yacht (9) +

Romantikus hódítóként viselkednek a luxusmárkák

2010.01.27. JD Rockefeller

Habár a kisebb-nagyobb figyelmesség eddig is az igazi luxusmárkák és -üzletek sajátja volt, úgy tűnik mostantól kiemelt figyelmet kapnak vásárlóik. A miértre egyszerű a válasz: azért, mert kifizetődő.

A Hermės torontói üzletében például egy hirtelen ötlettől vezérelve december elején bevezették az ingyenes személyre szabott gravírozást, persze csak azokra a tárgyakra, melyeknek ez jól áll. Az eredmény közel kétszeres forgalom volt az előző év decemberéhez képest. Még ha nem is állíthatjuk azt, hogy kizárólag ennek a gesztusnak volt köszönhető - amit a luxusmárka vásárlói amúgy is ki tudnának fizetni -, az üzletvezető szerint mindenképpen hozzájárult a remekül sikerült hónaphoz.

A képlet tulajdonképpen egyszerű: új törzsvásárlókat az elkövetkező egy-két évben - az ázsiai piacot leszámítva - nemigen fognak tömegesen szerezni a luxusmárkák, így a figyelem a régi vevők megtartására koncentrálódik. A tapasztalatok szerint velük sincs mindig egyszerű dolguk, hiszen sokuk a korábbi évekhez képes - okkal, vagy ok nélkül - visszafogja luxuskiadásait. Őket kell meggyőzni arról, hogy lojálisak legyenek az adott márkához, ennek kulcsa pedig a személyes gesztusokban - és nem a leértékelésben - rejlik.

A fentinél jóval látványosabb akcióval is készült a Hermės kanadai divíziója, amivel gyakorlatilag egy romantikus hódítóvá vált. A “figyelmesség különböző megnyilvánulásai” nevű program keretében ugyanis virágokat, valamint színházjegyeket küldtek leghűségesebb vásárlóiknak. Az eredmény? 24 óra alatt annyi megrendelést vettek fel, amennyit általában egy hét alatt szoktak.

Nem csak a Hermės csinál mostanság ilyen akciókat: a Tiffany például személyre szabott e-maileket és Facebook üzeneteket küld legjobb vevőinek, de bevett náluk a kézzel írott levél is. Ebben személyre szabottan ajánlanak új, vagy a közeljövőben érkező termékeket, melyek véleményük szerint tetszene az adott vevőnek. Ha Ön találna a postaládájában egy ilyen levelet kedvenc márkájától, benézne az üzletbe?

komment

Címkék: vásárlás tiffany harmes

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr901703176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.