Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (9) amerika (97) andrassy (5) andrássy (52) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (65) auto (6) autó (97) ázsia (14) balc (39) bank (6) befektetés (13) bentley (17) bicikli (5) bor (30) breitling (6) brit (17) buda (6) budapest (91) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (160) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (11) építészet (5) érdekesség (247) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (5) florida (7) forbes (37) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (14) gasztronómia (32) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (92) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (217) intel (5) ipad (5) ital (12) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (12) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (5) kávé (5) kiállítás (7) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (8) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (5) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (66) london (59) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (8) magánrepülő (9) magyar (132) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (21) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (10) művészet (11) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (77) orosz (58) parfüm (10) párizs (20) pezsgő (10) politika (6) porsche (13) prada (11) privatejet (6) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (21) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (63) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (9) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (83) tv (6) usa (54) utazás (104) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (8) wsj (6) yacht (9) +

Agyonkereste magát a Louis Vuitton gyártója

2010.02.07. JD Rockefeller

Hallgathatunk mindenféle elemzőkre, szakértőkre és önjelölt jósnőkre házi készítésű varázsgömbbel, a luxusipar helyzetét azonban mindenkinél jobban elárulja, mit mond az LVMH. A párizsi központú luxusmárka-csoport már csak azért is tudja, mi a dörgés, mivel márkái az abszolút élmezőnyben állnak saját szegmensükben. Csak emlékeztetőül: az LVMH-hoz tartozik a divatmárkák közül egyebek mellett a Fendi, a Donna Karan, a Givenchy és persze a Louis Vuitton, az italok közül a Moët et Chandon, a Dom Perignon és a Hennessy, az óramárkákból pedig a TAG Heuer, a Zenith, vagy a Hublot. Na, ők csináltak rekord forgalmat decemberben.

Ebből határozottan úgy tűnik, hogy a tehetősebbek túl vannak a válságparán, noha a Burzsuj jól informált szerkesztősége kivárásra intené a mindenáron költekezni vágyókat. A rekorder hónap dacára az LVMH is úgy aposztrofálja 2009-et, mint a luxusszektor számára két évtizede a legrosszabb év. Nagyon azért nem kell értük könnyeket hullatni: profitjuk ugyan 8 százalékkal visszaesett 2008-hoz képest, ám ez egyrészt nem túl jelentős csökkenés mondjuk a prémium autógyártókéhoz viszonyítva, másrészt így is 3,35 milliárd euróval (915 milliárd forinttal) gyarapították a Monogram mintás malacperselyt. A divíziók közül a pezsgők, de különösen a prémium borok teljesítettek kiemelkedően, de jól fogytak a Hublot és a TAG Heuer órák is.

A luxusóriás szokásához híven 2010-re sem szeretne jósolni, annyit azonban előrebocsátott, hogy a január jól sikerült és minden jel szerint “rendben lesz” az első negyedév. A Louis Vuitton, aki az egész csoport forgalmának nagyságrendileg felét adja, amúgy idén megjelenik a Dominikai Köztársaságban, Lengyelországban és Portugáliában, de már létező üzleteik egy részét is kezelésbe veszik a kantáros nadrágos szakmunkások.

komment

Címkék: válság lvmh 2010 louisvuitton hennessy moet

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr521736518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.