Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (9) amerika (97) andrassy (5) andrássy (52) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (65) auto (6) autó (97) ázsia (14) balc (39) bank (6) befektetés (13) bentley (17) bicikli (5) bor (30) breitling (6) brit (17) buda (6) budapest (91) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (160) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (11) építészet (5) érdekesség (247) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (5) florida (7) forbes (37) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (14) gasztronómia (32) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (92) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (217) intel (5) ipad (5) ital (12) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (12) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (5) kávé (5) kiállítás (7) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (8) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (5) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (66) london (59) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (8) magánrepülő (9) magyar (132) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (21) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (10) művészet (11) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (77) orosz (58) parfüm (10) párizs (20) pezsgő (10) politika (6) porsche (13) prada (11) privatejet (6) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (21) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (63) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (9) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (83) tv (6) usa (54) utazás (104) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (8) wsj (6) yacht (9) +

Sikerek híján nem iszunk pezsgőt

2010.02.11. JD Rockefeller

Miközben a borok iránti kereslet hozza az elvárt szintet - legyen az a néhány száz forintos, vagy éppen az aukciókon rekordösszegekért elkelt -, addig a szőlőnedű buborékos változata sorozatban második éve szenved. Tavaly világszerte 9,1 százalékkal csökkentek a pezsgő eladások, elsősorban az Európán kívüli piacok gyengélkedésének köszönhetően.

A Pezsgőszövetség (Interprofessional Committee of Champagne Wine) adatai szerint 2009-ben összesen 293,3 millió üveggel vásároltak világszerte az italból, amely szülőhazájában, a franciáknál továbbra is stabil eladásokat produkál. Az összességében 17,4 százalékkal visszaeső EU piacáért az Egyesült Királyság, Olaszország és Spanyolország a legnagyobb felelős. Európán kívül a Japánok és az amerikaiak ittak a korábbinál feltűnően kevesebb pezsgőt, sőt még az orosz és a kínai fogyasztás is elmaradt a várakozásoktól.

A pezsgőmágnások mindenesetre bizakodók, hiszen a nem túl izmos eladási mutatók mellett a tavalyi év utolsó két hónapjában már valamiféle növekedést véltek felfedezni, ami reményeik szerint idén minimum szinten tartja a 2009-es eladásokat. A pezsgő-eladások drasztikus csökkenése szerintem inkább az alapvető imázsával van összefüggésben, miszerint ezzel koccintunk sikereinkre. Gazdasági értelemben pedig ezekből nem 9,1 százalékkal akadt kevesebb, mint 2008-ban.

komment

Címkék: pezsgő

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr791748555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.