Sosem értettem azokat, akik egy márka emblémáját tetoválják magukra. Igaz, a Julcsi Marcsi az átlőtt szívben sem sokkal jobb, nem beszélve az álművész nonfiguratív őrületről, de a jelek szerint bőven akad utánpótlás hasonló műfajban, még ha nem is ennyire örök érvényű.
Itt van például a Christian Dior kontaktlencséje, ami bár nem teljesen új dolog, mégis meglehetősen jellegzetes kiegészítő. Színes kontaktlencsét számos más gyártó kínál, a Dior írisznél aranyozott darabja azonban kimondottan emlékezetes szempontaktust eredményez. Erről azonban csak a beavatottak ismernék fel a 20-30 ezer forint között kínált divatlencsét, így a Dior saját monogramját is belevéste. A két hónapig hordható kontaktlencse amúgy normál és luxuskörítéssel is kapható, hogy utóbbi a szebb dobozon túl jelent-e valamit, azt nem árulták el.
Hogy erre kinek van igénye az amerikai rap-sztárokat, esetleg pedig néhány orosz és közel-keleti milliárdost leszámítva? Fogalmam sincs. Ti szeretnétek Dior szemet?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.