Nem tudunk Hermès nélkül élni

Na jó, a cím ebben a formában nem állja meg a helyét, mivel például nekem egyetlen Hermès holmim sincs és nem érzem úgy, hogy életem emiatt annyit sem érne, mint egy üres Chanel No. 5. üveg. Világszerte sokan azonban úgy gondolják, kiteljesedésükhöz mindenképpen szükségük van néhány tételre a franciák aktuális kollekciójából és nem is hibáztathatjuk őket ezért.

Eme attitűd egyenes következménye a részvényesek boldogsága: a Hermès jelenése szerint ugyanis az idei második negyedévben 27 százalékkal magasabb bevételt regisztráltak, mint az előző év hasonló időszakában. Ez konkrétan 567 millió eurót jelent, az idei első félévben pedig már egymilliárd fölött járnak. A legnagyobb - 31,5 százalékos - kereslet-növekedést a bőrből készült darabok iránt tapasztalták, de a ready-to-wear viseletek, valamint a kiegészítők eladásai is bő 25 százalékkal gyarapodtak. A márka védjegyeként is ismert selyemsálak iránti kereslet is közel negyedével nőtt, míg az óraeladások 36 százalékkal gyarapodtak. Egyedül a parfüm teljesített relatíve rosszul: az egy évvel ezelőttihez képest ugyan az is nőtt 17 százalékkal, az idei első negyedévhez képest azonban 38 százalékos csökkenést mutat. A piacok közül természetesen az ázsiai produkálta a legnagyobb növekedést a maga 57 (!) százalékával, de a 35%-os Amerika és a 26%-os Európa sem szégyenkezhet. Hiába, úgy tűnik tényleg nehéz az élet Hermès holmik nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr952163434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása