Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Pénz, kaja és nők: az online burzsujok fontossági sorrendje

2011.05.31. JD Rockefeller

Gondolkodtatok már azon, mit csinálhat egy milliárdos az interneten? Én sem. Tőzsdézni ő maga már nem fog, arra ott a brókere, a fontosabb információkat nem az újságból szerzi meg, így leginkább arra tippelnék, hogy egy elfojtott, nyilvánosan nem kiélhető, de egyik büntetőjogi kategóriába sem tartozó perverzióját éli ki. Például több nicknéven kommentel egy cikkhez és ügyesen egymásnak uszítja az egybegyűlteket, akik eredetileg csak az állatkert bébizsiráfjának első fotóira voltak kíváncsiak.

Lehet, hogy vannak ilyen szimpatikus (idő)milliomosok is, a többség azonban egy közepesen unalmas figura a neten - legalábbis ez derül ki a témát alaposan megvizsgáló Afflience Collaborative felméréséből. Az amerikai piacra koncentráló kutatás szerint az évente 500 ezer dollárnál, vagyis havi durván 7,7 millió forintnál többet keresőket szondázta és első megközelítésben semmi izgalmast nem talált. Kis burzsujaink ugyanis mi mást néznének legnagyobb lelkesedéssel, mint saját bankszámlájukat?! A teljes minta 86 százaléka ezért ül le a gépe elé, no meg azért, hogy a pénzét ide-oda pakolgassa. Megjegyzendő, hogy ezzel a 86 százalékkal egyáltalán nem lógnak ki a sorból: az 500 ezer dollárnál kevesebbet keresők ugyanis nagyságrendileg hasonló gyakorisággal nézik a nagyságrendileg kevesebb pénzüket.

Más tekintetben azonban komolyabb különbségek tapasztalhatók: a vizsgált közönség 70 százaléka netezik újságolvasás céljából, míg a kevésbé tehetős átlagnál ez az érték csupán 44%. A milliomosok 61 százaléka kapcsolódik az internetre azért, hogy asztalt foglaljon egy étterembe, vagy becsekkoljon egy helyszínre, mondjuk a Foursquare-rel - utóbbi különösen furcsa, hiszen a privát szféra szempontjából nem éppen a legbiztonságosabb megoldásról beszélünk.

Direkt maradt a legvégére a zaftos rész: a megkérdezettek 38 százaléka ül le a gép elé abból a célból, hogy ő bizony most felnőtt tartalmat fog nézni, míg a teljes nagykorú lakosság esetében ez csak 23%. Lehet, hogy a sokszámjegyű bankszámla jó hatással van a libidóra?

komment

Címkék: kutatás internet online felmérés

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr212945476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.