Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (100) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (19) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (166) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (253) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (60) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Legyél Te is parfümőr!

2011.07.13. Warren Buffett

Egy burzsuj (is) odafigyel arra, hogy milyen parfümöt használ, sőt jobb esetben arra is, hogy azt mikor és milyen alkalomból teszi, arról pedig már nem is beszélve, hogy esetleg a saját személyiségéhez passzolót választ. Ehhez persze nem árt némi alaptudás, amit már itthon is meg lehet szerezni. Ha nem vagyunk feltétlenül olyan tehetségesek (és betegek) mint a Patrick Süskind által írt A Parfüm könyv (anti)főhőse, akkor érdemes részt venni egy parfümkurzuson.

A többség számára Zólyomi „Parfümőr” Zsolt neve feltehetően ismerős, hiszen jelenleg ő az egyetlen magyar orr, avagy parfümőr,aki elvégezte a Jean-Paul Guerlain által alapított világhírű francia iskolát Versailles-ban, egészen pontosan Groupe Isipca Fragrance Academy parfümkészítő mesterkurzusát. Ez talán elég bizodalmat ad, hogy beiratkozzunk hozzá egy „gyorstalpaló” kurzusra. A szakember májusban tartotta meg először a Parfümismereti workshopját, és ennek sikerén felbuzdulva ebben a hónapban újabbra is sor kerül.
Az első két rendezvényen olyanok vettek részt, akik a luxusiparban dolgoznak (vagy legalábbis majd szeretnének), így volt ott saleses, marketinges, brand manager és termékfejlesztő, de a padokban ült beauty editor és parfümőrült hobbista is. A workshop valamivel több mint 3 órás – az ára mindössze 30 ezer forint - , amiben megismerkedhetünk az iparággal és a hátterével, végigveszik a főbb alaptudnivalókat, a főbb illatcsaládokat és azok alapanyagait is. Sőt, szó lesz olyanokról is, mint az üvegtervezés, az analitikai háttérmunka, az egyedi termékfejlesztés és a személyre szabott parfümkészítés. Az ismertető szerint pontosabban: "alapanyagok, parfümcsaládok, nagy márkák vs. niche szegmens, illattörténelem, a luxuskozmetikumok piaca, parfümipari karrierlehetőségek, marketing és eladástechnika, pszichológia és parfüm styling. Három igencsak interaktív illatos órát fogunk szó szerint végigszimatolni, két részletben, és ez azt jelenti, hogy bár nagyon kellemes, de nem kevésbé intenzív szellemi és érzékszervi munka vár minden bátor jelentkezőre."

A címben szereplő kitétel persze enyhe túlzás, de az eddigi tapasztalatok alapján ezen alapkurzusra épül majd ősszel egy komolyabb, haladó tanfolyam is. Ez már többalkalmas lesz vendégelőadókkal és „tanulmányi kirándulásokkal”, és valószínűleg lesz illóolajlepárló üzemlátogatás is.

Aki esetleg részt vesz rajta szóljon, milyen tapasztalatokat szerzett. Megosztanánk.

Annak, aki esetleg nem érne rá:

 

komment

Címkék: érdekesség parfüm

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr393062763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.