Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) auto (6) autó (99) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmeres (8) felmérés (55) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Múzemnyitási lázban az olasz divatmárkák

2011.12.11. Warren Buffett

Lázban égnek az olasz divatmárkák. A Gucci szeptemberben nyitotta meg a Firenzében saját múzeumát, de néhány napja már bejárható a Valentino Garavani Virutális Múzeum is. Elsőre mi ugyan a Gucci hagyományos megoldására szavazunk - talán ez mégiscsak „nagyobb” élményt jelent -, igaz, ez még változhat, hiszen még igencsak az elején tartunk Valentino Úr 3D palotájának bejárásában. 

A Gucci Museo a cég alapításának 90. évfordulójának tiszteletére szeptember végén nyitotta meg kapuit. A patinás firenzei épület, a XIV. században épült Palazzo della Mercanzia mintegy 1700 négyzetméteren minden csak a márkáról szól. Az állandó és időszaki tárlatok, tematikus kiállítások mellett természetesen van könyvesbolt, ajándékbolt és kávézó is. Pont, mint a nagyokban. Egy picit talán több is hiszen, létrehoztak egy Icon Store-t, ahol az ún. Icon Collection darabjai, így híres Gucci mokaszin vagy a virágmintás sál is megvásárolható. A több szintes épületben a földszint és két további emelet látogatható, az igazi kincseket viszont az alagsorban őrzik, ahol a márka közel teljes kutatható archívuma megtalálható.
A belépő mindössze 6 euró, az összeg fele ráadásul „jótékony” célra megy, hiszen az Firenze városát gazdagítja nem is a céget. 

Van persze arra is megoldás, ha ki sem akarunk mozdulni otthonról. Elég a számítógép előtt ülni, hogy beberangoljuk a Valentino Garavani Virtuális Múzeum termeit. Az 50 éves divatház képviseletében több mint két év előkészítő munka után Valentino Garavani és Giancarlo Giammetti a héten mutatta be a New Yorki-i MoMA-ban a projektet. Sorban állás nélkül letölthető a program (Mac és PC egyaránt), amelynek keretében több mint ötezer különféle dokumentumhoz férhetünk hozzá, a megszokott fotó-videó és egyéb dolgok mellett vannak itt reklámkampányok, back stage felvételek divatbemutókról, tehát valóban minden, ami egy kicsit is érdekes lehet. A virtuális kiállítótermekben mintegy 300 ruha járható körbe akár 360 fokban, és tudható meg rengeteg információ minden darabról, többek között az, milyen híresség viselte. A program segítségével saját túrákat is lehet készíteni, amit megoszthatunk másokkal. A teljes tárlat a valóságban a hírek szerint 10 ezer négyzetméteren férne el.

Gucci:

 Valentino:

 

komment

Címkék: olasz kultúra divat érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr443455512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.