Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) auto (6) autó (99) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmeres (8) felmérés (55) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Drágulás előtt az európai luxus

2012.06.20. JD Rockefeller

20euluxus.jpg

Lehet, hogy Pekingben minden sarkon lehet Rolexnek látszó tárgyat venni tíz dollárért, de az is biztos, hogy ha valaki eredetit szeretne, akkor bizony mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Jóval mélyebben, mintha Európában tenné ugyanezt, Kínában ugyanis baromi drágák a luxusholmik. Tavaly 35 százalékos volt az ázsiaiak felára ugyanazon termékek esetében, ami rengetegnek hangzik, ami idén az euró nemzetközi gyengélkedése miatt már 50 százalék közelébe került. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy egy komolyabb Louis Vuitton bevásárláshoz már jobban megéri venni egy Peking-Párizs repülőjegyet és szállást foglalni egy hétvégére, mintsem betérni a helyi LV üzletbe.

A kínaiak európai luxusinváziója - jelenleg az európai luxuscikk-vásárlások ötöde köszönhető a kínaiaknak - viszont egy bizonyos mértéken túl a márkáknak sem jó. A tehetős vevőkör ugyanis elpártolhat a helyi üzletektől, pedig ha azokban vásárolnak, azzal nem csak ökológiai lábnyomukat csökkentik, de a márkák profitjához is nagyobb mértékben járulnak hozzá. Kínában ugyanis nem csak az adóterhek miatt drágábbak a luxusholmik, hanem bizony a haszon is nagyobb arrafelé a Gucci pulcsikon.

A gordiuszi csomót elképesztő zsenialitással sikerült átvágniuk: naná, hogy árat emelnek Európában! A Reuters által megkérdezett elemzők öt-tíz százalék körüli drágulásra számítanak, amiket a többség új kollekcióik bemutatásával folyamatosan vezetne be. A tavalyi, több márkának bő 20 százalékos növekedést hozó év után idén mérsékeltebb, 10-11% körüli növekedésre számítanak a szakértők, várakozásaikat azonban könnyen túlteljesíthetik a legjobbak. Az Hermès, az LVMH, a Prada, a Burberry és a PPR-konszern forgalma ugyanis közel 15 százalékot nőtt az első negyedévben, a néhány százalékos áremelés pedig vélhetően a legkevésbé sem fogja eltántorítani a vevőket.

komment

Címkék: kína felmérés lvmh luxusipar ppr luxuskonszern

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr634600408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.