Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) auto (6) autó (99) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Burzsuj bréking! A pénz mégsem boldogít!

2013.01.19. JD Rockefeller

19kina.jpg

Minél több pénzed van, annál kevésbé vagy boldog, feltéve ha kínai milliárdos vagy. Ez derült ki most a Hurun Report friss felméréséből, ahol ezúttal nem csak azt vizsgálták, ki melyik ékszermárkát preferálja, hanem azt is, mennyire boldogok a kínai burzsujok.

A kutatási eredmények láttán persze még nem akarunk örökbefogadni egy kínai milliárdost, a hátköznapi átlagosan 6,6 óra alvás pedig egyenesen irigylésre méltó, noha ők ezt nem egészen így állítják be. Az viszont tényleg szomorú, hogy a férfiak többségénél életének legboldogabb pillanata saját cégéhez köthető, igaz a nők a szerelembe esésüket jelölték meg erre a kérdésre. Utóbbiak átlagosan 37 évesek, a megkérdezettek bő harmada pedig már túl van egy váláson, ami a kínai átlag duplája. A Hurun Report szerint a gazdag kínaiak két, egymástól jól elkülöníthető csoportba tartoznak; egyikük a munkamániás, másikuk pedig az örökifjú életművész alfaj - könnyen belátható, hogy egyik sem a legegészségesebb típus.

Míg a nyugati országok burzsujai többnyire kiszámíthatóak, ennek megfelelően kissé unalmasak, addig a gazdag kínaiak értékrendje, preferenciája és személye is évről évre változik. Így fordulhat elő, hogy golfozás helyett mostanra jobban szeretnek úszni, ritkábban - évi 4,2 helyett csupán 3,4-szer - mennek el nyaralni, az éveken keresztül a népszerűségi lista dobogós helyén lévő Ausztrália pedig idén már a kutyát nem érdekli nyaralásilag. Ebben a tekintetben továbbra is Franciaország áll az első, az Egyesült Államok a második helyen, de Svájc, Nagy-Britannia, Olaszország és Németország (!) is egyre népszerűbb a kínai burzsujoknál.

A Louis Vuitton sikere pedig töretlen. A férfiaknak szánt luxusajándékok közül a franciáké a leginkább preferált márka, amit a listában kissé kakukktojás Apple, majd a Hermés követ. A nőknél ugyan a Chanel áll az első helyen, a Louis Vuitton azonban kevéssel lemaradva a másodikon és a Cartier is felfért a dobogóra.

Helyezés Férfiak márkapreferenciája Százalék Nők márkapreferenciája Százalék
1. Louis Vuitton 13,9 Chanel 15,9
2. Apple 8,9 Louis Vuitton 14,3
3. Hermés 7,2 Cartier 11,1
4. Chanel 6,7 Tiffany & Co 10,6
5. Cartier 5,6 Apple 7,9
6. Gucci 5,0 Montblanc 6,4
7. Montblanc 4,9 Gucci 6,0
8. Dior 3,9 Prada 4,8
9. Burberry 3,3 Dior 3,2
10. Chateau Lafite Rotschild 3,0 Burberry 1,6

komment

Címkék: kína lista felmérés márka

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr885026810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.