Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Élményekkel csábítanak a luxusmárkák

2013.02.04. JD Rockefeller

atmosphere-Gucci-Sydney-Store-Launch00573.jpg

Minden jel szerint végéhez közeledik az a korszak, amikor elég volt egy sokezer eurós lila krokodilbőr táskát készíteni ahhoz, hogy egymást tapossák érte a vevők. Ne legyen kétségünk afelől, hogy ez a szokás még hosszú évekig velünk lesz, hiszen egyszerű módja ez a pénzkeresésnek. A baj csak az, hogy az évek múlásával a vevők egyre kevesebben gerjednek az ilyen és ehhez hasonló húzásokra, a további növekedéshez ezért ennél szofisztikáltabb módszerekre van szükség.

Hogy mire is pontosan? Élményre; bármilyen pluszra, ami az adott márkához, illetve termékhez köthető. Ez a hozzáállás egyébként sem idegen a luxusmárkáktól, az utóbbi időben viszont újabbnál újabb ötletekkel rukkoltak elő, melyek célja - elképesztő változatosságuk dacára - pontosan ugyanaz, vagyis a vásárlók magukhoz ragasztása. A Valentino például még műhelyeibe is beengedi legjobb vásárlóit, hogy megnézhessék, hogyan is készülnek a pompás haute couture darabok, a legtöbbet költő vevőket pedig még a tervezőkkel is összehozzák. A műhelytitkokat - legalábbis azok egy részét - a Gucci sem rejti véka alá bizonyos vásárlói előtt, akiket ezen keresztül mélyebben be tudnak vonni a márka történelmébe és divat iránti elkötelezettségébe. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az ilyen és ehhez hasonló luxuskalandozáson átesett vevők a későbbiekben sokkal lojálisabbak lesznek az adott márkához, nem beszélve arról, hogy a műhelylátogatás kalandjait saját köreikben is elmesélik, melyekkel újabb tehetős ügyfeleket szerethetnek az adott márkának.

Ennél kevésbé személyes, de a jelek szerint működő stratégia a korlátozott elérhetőség. Ez éppúgy jelentheti a klasszikus limitált szériát, mint különféle földrajzi megkötéseket. Utóbbira remek példa a Paul Smith 2110 dolláros (452 ezer forintos) trench coat-ja, ami az egész világon csupán a New York-ban lévő Greene Street-i üzletben volt kapható. Ezt fejlesztette tovább a Lanvin, akiknek 2525 fontos (850 ezer forintos) fekete pitonbőr táskáját kizárólag a londoni Mount Streeten lehet megvásárolni, legfeljebb február 28-ig. A fentiek mellett persze az LVMH-t sem kell félteni; a Loewe Ana Hobo táskája például a világpiaci bevezetés előtt egy teljes hónappal kapható lesz - Makaón.

komment

Címkék: gucci valentino lanvin luxusipar luxusmárka

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr845062366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.