IMAX-et otthonra és tízmilliós ruhát az internetről - Burzsuj á la carte

09balc1.jpgA legmenőbb lakosztály Rómában 

Burzsujírás közben tucatnyi olyan hírre bukkanunk, melyek érdekesek ugyan, önálló posztot azonban nem érnek. Sokáig nem tudtunk mit kezdeni ezekkel, mostantól azonban másképpen lesz. A Burzsuj á la carte minden csütörtökön jelentkezik és röviden összefoglalja az előző hét nap legfontosabb apróságait a luxusipar pletykáitól kezdve a legelképesztőbb kütyükig.

  • Panorámája önmagában elég érv lesz ahhoz, hogy egész évben teljes kihasználtsággal üzemeljen a Regina Hotel Baglioni Roman Penthouse Suite-ja. A római szálloda lakosztálya júniusban nyílik meg, 560 négyzetméteréhez pedig további 290 négyzetméternyi terasz tartozik, körpanorámával Rómára.

  • A Fendi is bezárja a bazárt Argentínában. Ők már az ötödik nagy márka, akik kivonulnak a korábban az egyik legnagyobb potenciállal kecsegtető dél-amerikai piacról, ahonnan már a Louis Vuitton, az Armani és a Saint Laurent is szedte a sátorfáját, a pletykák szerint pedig a Cartier és a Ralph Lauren is hasonló lépést fontolgat. A bezárások oka az argentin kormány import-, és luxusadói, melyek gyakorlatilag ellehetetlenítik a nemzetközi luxusmárkák működését.

  • Amíg az Aston Martin a századik, addig a Lamborghini az 50. évfordulóját ünnepli. Ennek tiszteletére tegnap indult el egy 350 (!) Lambóból álló konvoj Milánóból és szombaton ér Sant’agata Bolognesébe, a márka szülőhazájába. Az összesen több mint 190 ezer lóerős konvojban lényegében a márka valamennyi modelljét megtaláljuk, a tulajdonosok életkora pedig a 22 és a 75 év között van.

09balc3.jpg

    • 50 ezer dolláros ruhát árul a Net-a Porter. Az online divatáruház képviselői egészen biztosak abban, hogy lesznek vevők a korlátozott darabszámban készülő vörös Dolce & Gabbana ruhára.

    • Mostanra a McLaren is rájött, hol érdemes árulnia sportautóit: igen, a Közel-Keleten. Ennek keretében Bahrainben és Qatarban nyitnak bemutatótermet, május végén pedig egy McLaren pop-up store-t építenek Rijádban. Jelenleg amúgy a teljes McLaren termelés 10 százaléka kerül a közel-keleti országokba. Jól alakulnak az eladásai a márciusban debütált 1,3 millió dolláros P1 csúcsmodellnek is: a gyártani tervezett 375 darabból már több mint 275-nek találtak gazdát.

    • 6666 dollárt, vagyis közel másfél millió forintot vásárol el külföldön egy átlagos szaúdi turista, legalábbis a Visa felmérése szerint. Ezzel messze a közel-keletiek vezetik a legtöbbet költő turisták listáját, hiszen a második helyezett ausztrálok mindössze 4118, míg a harmadiknak befutó kínaiak 3824 dollárt hagynak külföldön alkalmanként. A legnépszerűbb desztináció az Egyesült Államok, ahová a turisták 17 százaléka megy, de a Nagy-Britanniának és Franciaországnak sem kell szégyenkezniük a maguk 12-12 százalékával.

09balc2.jpg

  • Kávézókkal terjeszkedik a Roberto Cavalli. Firenze, Milánó, Új-Delhi és Bejrút után most Kuvaitban nyílik Cavalli Caffé, idén pedig Dohában és Sanghajban is kávézhatunk tigrismintás székeken.

  • A moziszoba már kiment a divatból, helyette itt az IMAX szoba! A még a mozikban is viszonylag új technológiának számító IMAX-et egy cég - megfelelő honorárium ellenében - bármelyik luxusházba beszereli. Az élmény állítólag pontosan ugyanaz, mint a moziban, a képet két 4K felbontású projektor, a hangot pedig egy 7.1-es rendszer szolgáltatja. A beépítés árát viszont sajnos csak komoly érdeklődőknek árulják el.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr465290792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása