Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) auto (6) autó (99) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmeres (8) felmérés (55) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Európa a legkedveltebb úti cél

2013.05.27. Warren Buffett

130527unwto1.jpg

A burzsujok szeretnek sokat utazni, de láthatóan nem csak ők. Az elmúlt évben több mint egy milliárd turistaérkezést regisztráltak a világon, a turisták pedig az előzetes becslések szerint 1075 milliárd dollárt költöttek. Az úti célok között még mindig Európa vezet, a legtöbb utazó pedig ázsiai. A számok szerény növekedést mutatnak az előző évhez képest, és állítólag ez így lesz idén, valamint az elkövetkező években is. Az Eiffel-tornyot persze, hogy mindenki látni akarja…

A Turisztikai Világszervezet (United Nations World Tourism Organization) adatai szerint 2012-ben egészen pontosan 1 milliárd 035 millió nemzetközi turistaérkezést regisztráltak. Az egyes földrészeket és régiókat tekintve a Közel-Keletet leszámítva mindenhova többen utaztak. A favorit még mindig Európa, és a növekedés ugyan itt volt a legszerényebb, de az érkezések valamivel több mint fele, 51,6 százalék (534 millió) még mindig a jó öreg kontinensen landolt. Ez pénzben sem jelentett keveset, igaz, a nemzetközi turisztikai bevételekből csupán 42 és fél százalék a részesedés, azaz 457 milliárd dollárt költöttek el itt a turisták. A legtöbbet a kínai és a német turisták, valamint az Egyesült Államok polgárai adják ki egy-egy utazás során. Ez utóbbi rangsorban egy évvel ezelőtt Kína még csak a harmadik helyen állt. 

130527unwto3.jpg

A végére néhány érdekesség:

- Franciaország 83 millió turistaérkezéssel áll az élen, míg ez a szám Malájzia esetében csupán 25 millió
- Az USA 128,6 milliárd dollár idegenforgalomból származó bevétellel lett tavaly gazdagabb, az utána következő Spanyolország kevesebb mint 56 milliárd dollárt "kaszált". Az Egyesült Államok még úgy is első, ha Kínához a másik két "tartományt" (különleges igazgatású terület) is hozzászámítanánk
- A kínaiak összesen 102 milliárd dollárt költöttek 2012-ben, míg az olaszok ennek a negyedét 

A legkedveltebbek A legtöbbet keresők A legtöbbet költők
Ország Ország Ország
1. Franciaország 1. USA 1. Kína
2. USA 2. Spanyolország 2. Németország
3. Kína 3. Franciaország 3. USA
4. Spanyolország 4. Kína 4. Nagy-Britannia
5. Olaszország 5. Olaszország 5. Orosz Föderáció
6. Törökország 6. Makaó (Kína) 6. Franciaország
7. Németország 7. Németország 7. Kanada
8. Nagy-Britannia 8. Nagy-Britannia 8. Japán
9. Orosz Föderáció 9. Hongkong (Kína) 9. Ausztrália
10. Malájzia 10. Ausztrália 10. Olaszország

Forrás: UNWTO

A legtöbb ország esetében a tavalyi adatok az év első 9-12 hónapjára vonatkoznak, de egyes országok esetében még csak júniusig állnak rendelkezésre a statisztikák. A UNWTO mindenhol a legfrissebb hozzáférhető információkat dolgozta fel.

komment

Címkék: kína turizmus francia lista utazás usa

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr615321041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.