- Természetesen a Tag Heuer sem akar lemaradni a luxusmobilok frontján. A múlt heti Vertu ajánlat után ezúttal a második generációs Meridiist telefon került fel a burzsuj étlapunkra. Az induló ár 3900 euró, és ugyan a telefon továbbra sem a csúcstechnológiát - 8 Gb memória, billentyűzet és 2,4 collos képernyő TFT-LCD kijelző, 5 megapixel kamera - képviseli, de van aligátorbőr és zafírüveg, sőt, ami fontosabb, hogy most debütál a saját 24/7 concierge szolgáltatás. További érdekesség a két sim (!) kezelése, valamint a két időzóna megjelenítése.
- Tom Ford belép a kozmetikai piacra. A Tom Ford for men termékcsalád gyártója az Estee Lauder Group, és a választékban megtalálható lesz többek között arctisztító, pakolás, szemkörnyékápoló, korrektor, hidratáló ajakbalzsam vagy éppen revitalizáló koncentrátum.
- Van, ahol a férfiak bizony igencsak le vannak maradva. A legjobban fizetett női modell Gisele Bündchen éves keresete 42 millió dollár, ehhez képest a férfiak rangsorában az élen álló Sean O’Pry mindössze másfél millió dollárt kap azért, hogy a kifutókon, plakátokon vagy magazinokban szerepeljen. Szegény férfisors...
- A világ legdrágább boraként hirdeti a Le Clos borkereskedés a Château Margaux 2009-es vöröborát. A Balthazar egy 12 literes palackban kapott helyet, és a 195 ezer dolláros, potom 42 millió forintos árcédulát nem csak a kiváló minőség, de az is indokolja, hogy mindössze 6 ilyen van a világon, amiből ráadásul csupán három kerül forgalomba.
- Az Interbrand szerint az Apple a világ legértékesebb márkája, a „forintosított” összeg az előző évhez képest 28 százalékkal, 98,3 milliárd dollárra nőtt. Így pedig trónfosztás történt, hiszen a Coca-Cola 13 évig birtokolta ezt a címet. a kólás cáget ráadásul a Google is megelőzte, így ők csak a dobogó harmadik helyére fértek fel.
- Saját őrtornyot is vásárolhatunk most a francia partoknál mindössze 1,95 millió euróért. Az átszámítva 575 millió forintba kerülő erőd 1748-ban épült, a mintegy 3000 négyzetméterén pedig kényelmesen elfér egy főépület és egy vendégház, így összesen 5 hálószoba és 2 fürdőszoba várja majd az új tulajdonost. Az igen jó állapotban lévő ingatlan további érdekessége, hogy az apály-dagály játékának köszönhetően hol szigeten, hol félszigeten fekszik.
- Új kategóriát vezetett be - egészen pontosan az ázsiai és néhány másik, így a magyar piac után végre globálisan is elérhető lesz - Johnnie Walker, a piros, fekete, arany és kék - ez a sorrend is - mellett most már van platinum is. A legjobb 200 dolláros Blue Label alatt elhelyezkedő Platinum Label „kora” legalább 18 év, és egy üveg mintegy 110 dollárba kerül majd.
- Mindig van új a nap alatt. A Burberry bizony a hagyományos "angol szabóságot" akarja forradalmasítani. A travel tailoring angolul egészen jól hangzik, a lényege az, hogy olyan öltönyt kínálnak, amely a korábbiaknál sokkal jobban bírja - szó szerint - a gyűrődést. A különleges anyagok mellett új szabásmintákat is használnak, így simán el tudnak kérni 2000 dollárt egy ilyen öltönyért.
- A Bentely után bizony a Lambo is bejelentette, hogy SUV kerül a márkaneve alatt a piacra. A tavaly bemutatott Urus koncepció alapján az új Lamborghini 2017-ben kerül majd forgalomba.
- Igazi burzsuj játékszert találtunk. A Martin Aircraft Company hamarosan 100 ezer dollárért (ez az ár adó, vám, és postaköltség nélkül van még) kínálja majd azt a legújabb generációs jetpack-et, amellyel akár 30 percen át is a levegőben tartózkodhatunk. Az utazósebesség több mint 50 km/óra, így bár Supermennel nem vehetjük fel a versenyt, de egy szórakozásnak tökéletes lesz. Sőt, a hírek szerint mintegy 900 méteres magasságra is képes! A tervek szerint jövőre indul a sorozatgyártás, és az első darabokat már nyáron használni lehet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.