Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (100) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (19) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (166) bútor (9) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (12) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (253) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (60) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Meglepetés: hasít a Louis Vuitton!

2014.04.11. JD Rockefeller

11lv1.jpg

Nagyon úgy fest, hogy ha holnap leszállnának az ufók, kirobbanna a harmadik világháború, vagy csak simán jönne az armageddon, akkor is lenne elég vásárlója a Louis Vuittonnak. Amikor már mindenki temeti az egyre drágább francia luxusmárkát, akik látványos bakit követtek el Moszkvában, akkor bejelentik, hogy az LVMH konszernen belül ők növekedtek a legnagyobb mértékben az elmúlt negyedévben.

Épeszű ember mostanra feladta a próbálkozást, hogy megtippelje, mégis mekkorára nőhet még a világ első számú luxuskonszernje. Amikor már rég azt gondolnánk, hogy innen egyszerűen már nincs feljebb, akkor rendre kiderül, hogy van – éppen úgy, ahogy most is. Az LVMH első negyedévi forgalma 4 százalékkal haladta meg az egy évvel ezelőttit (jelenleg így 7,21 milliárd euró), a konszern életében legfontosabbnak számító Fashion & Leather Goods (divat és bőrárúk) iránt pedig 11 százalékkal volt nagyobb a kereslet, mint egy évvel korábban. Az LVMH hivatalosan nem közölte, a Wall Street Journal információi szerint azonban a Louis Vuitton márka forgalma 9 százalékkal nőtt, ami elképesztően jó eredmény. A divat és bőrcikkeken felül a Selective Retailing részleg nőtt látványos mértékben (5%), a többiek nagyjából stagnáltak, kivéve a borokat és italokat, amikből 8 százalékkal kevesebb fogyott.

11lv2.jpg

Meglepő módon épp maga az LVMH pénzügyi igazgatója int óvatosságra. Jean-Jacques Guiony szerint egy negyedév még nem teremt trendet, de tegyük hozzá, hogy az egyik legfőbb konkurens Guccinak egyelőre nem jött be a Louis Vuittonéhoz hasonló stratégiája.

Magyarázat persze akad a megnövekedett érdeklődésre. A legtöbben Japánra mutogatnak: a luxusmárkák iránt hagyományosan elkötelezett országban április elsejével nő a forgalmi adó, így logikusnak tűnik év elején bevásárolniuk azoknak, akik amúgy is tervezték. Az elméletet a számok is alátámasztják, melyek szerint 32 százalékkal nőtt itt az LVMH forgalma, de ettől még kérdés, hogy az adóemelésnek milyen hatásai lesznek középtávon. Itt van még az orosz-ukrán régió, ahol – nem kis meglepetésre – szintén remek eladásokat tapasztaltak, állítólag amiatt, mert az itteni burzsujok mostanság inkább otthon maradnak és helyben vásárolják meg betevő luxusportékáikat. A kínaiak is szépen teljesítettek és közel 10 százalékkal nőtt forgalmuk, amiben szerepe lehet a nemrég megnyitott pekingi Louis Vuittonnak is.

komment

Címkék: gazdaság negyedév lvmh louisvuitton

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr326017272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.