Tűzszünetet hirdetett a Google és a Louis Vuitton

09lv.jpg

A világ legnagyobb luxuskonszernje és a világ legnagyobb keresője nem ma kezdte a háborút, amiben az a legszebb, hogy a casus beli mindkét oldalról közvetett. Az LVMH azért rágott be még évekkel ezelőtt a Google-re, mivel az a megfelelő – nem különösebben nehezen kitalálható – kulcsszavakkal olyan oldalara irányít, ahol hamis termékeket vásárolhatnak a gyanútlan internetezők. A franciák szerint ezzel erősen megsértették jogaikat, némi egyeztetési próbálkozást követően ezért perelték be a Google-t – tíz évvel ezelőtt.

A mostani megállapodás elsőre nem tartalmaz sok izgalmat, de ez magából a műfajból fakad. A gyakorlat azonban megváltozik, ami jó lehet a Louis Vuittonnak és társainak, illetve (ideig-óráig) megnehezítheti a hamis portékákat áruló online store-ok életét. Az eddigi rendszer szerint az LVMH-nak kellett jeleznie, ha ilyet talált, miután a Google megvizsgálta, jogos-e a panasz és döntött a link eltávolításáról. Ugyanez volt a gyakorlat az AdWords esetében is, ami még neccesebb téma, hiszen a Google ezekkel konkrét pénzt keres. A metódus így leírva elég ovis megoldásnak tűnik, de jó ha tudjuk, hogy 2012-ben és 2013-ban több mint 500 millió linket távolítottak el a hasonló cipőben járó cégek kérésére. Mostantól erre hatékonynak ígért szűrőket fognak használni, ami minőségi különbségnek tűnik az eddigihez képest. Reméljük, hogy a gyakorlatban is beválik majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr836682891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása