Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Mit gondolnak a svájci nagykutyák az Apple Watch-ról?

2014.09.13. JD Rockefeller

1410289222088.jpeg

Nem sok jót, legalábbis egyelőre. Kívülállóként kissé furának tűnik sok, nagy lelkesedéssel előadott negatív kritika a svájci óraipar nagykutyáitól, hiszen nem az ő piacukat veszélyezteti az Apple, a kaliforniaiak sokkal inkább maguk teremtenék meg vásárlóközönségüket, akiknek vélhetően elhanyagolható hányada válik meg Omegájától, már ha éppen van neki. A divatóra-gyártók már sokkal inkább elkezdhetnek új üzleti modell után nézni, az olykor hihetetlenül komplikált és persze az Apple Watch árának sokszorosába kerülő órák gyártóira azonban jelen állás szerint semmilyen veszély nem leselkedik.

apple_watch.jpg

A svájci nagykutyák mindezek mellett első körben az alábbiakat nyilatkozták a még éppen csak kész, a megvásárolhatóságtól hónapokra lévő okosóráról:

– “Ennek az órának nincs szexepilje. Túlságosan nőies és túlságosan hasonlít a többi, már piacon lévő okosórára. (...) Hogy teljesen őszinte legyek, úgy néz ki, mintha egy éppen csak beiratkozott hallgató rajzolta volna.” – Jean-Claude Biver, az LVMH-konszern óra üzletágának (így többek között a TAG Heuer-nek, a Zenith-nek és az Hublot-nak) vezetője, egyben híres sajtkészítő.

– “Minket nem igazán aggaszt az Apple Watch. A bemutató időpontja arról árulkodik, hogy hogy az Apple éppolyan ideges, mint a hasonló cégek. Mivel a verseny egyre keményebb ezen a piacon, ezért a márka úgy érezte, hogy kötelező új üzleti területen megjelennie. (...) Ha az okosórák valóban nagy dologgá válnak, úgy a Swatch és a Tissot számára is ott lesz az esély. Ha kiegészítő funkciókat kell beépíteni az órába, akkor a legjobb helyzetben vagyunk, hiszen ismerjük az elemeket, a mikrochipeket és a kijelzőket. A fő feladatunk a szép órák készítése. Ezzel sokkal jobb helyzetben vagyunk, mint az IT-gyártók.” – Nick Hayek, a Swatch Group (Breguet, Harry Winston, Blackpain, Glashutte, Omega, stb.) vezetője.

– “Mérlegelve azt a tényt, hogy a svájci óraipar legfőbb erőssége éppen a mikroméretű szerkezetek gyártása, ezért a képességek adottak ahhoz, hogy belépjünk ebbe a szegmensbe. Mindez végeredményben egy üzleti döntés.” – Jean-Daniel Pasche, a Svájci Óraipari Szövetség elnöke.

1410289184745.jpeg

Ezt az álláspontot elnézve azért lehet, hogy hamarosan alaposan meglepődnek majd a svájciak. Reméljük azért nem gondolják mindezt teljesen komolyan és emlékeznek még a ’70-es évek Quatrz-krízisére, ami majdnem végleg maga alá gyűrte az iparágat.

komment

Címkék: apple óra svájc applewatch

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr286694619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.