Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrassy (5) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (12) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Business jegy mellé desinger táska is jár

2016.05.24. David Ogilvy

160520jantaminiau1.jpg

A business osztályon természetesen egy kicsit minden jobb. A székek kényelmesebbek, nagyobb a hely, és egy picit más a kiszolgálás is. Többek között mindenkinek jár neszeszer, amiben a hosszabb utazáshoz legszükségesebb dolgokat találhatjuk meg.

Na, de melyek is azok? A füldugó vagy az alvómaszk fontos kiegészítő, és hasznos a tisztálkodáshoz a fogkefe-fogpaszta-fésű triumvirátus is, valamint egy zokni, amely nem csak alváskor jön jól a hideg ellen, de a fedélzeten való közlekedésre is használható. Ezek az alapdolgok, de van ahol borotva, parfüm, antibakteriális kéztisztító, vagy éppen egyéb kozmetikai szerek kerülnek a csomagba, de a lényeg, hogy mindez becsomagolva egy helyes kis neszeszerbe.

160520jantaminiau2.jpg

Az utóbbira a légitársaságok többsége komoly figyelmet fordít, hiszen ez az, amit az utasok előszeretettel magukkal visznek a repülőútról. A KLM nem véletlenül a holland designert, Jan Taminiau-t kérte fel, hogy az elkövetkező négy évben évente új fedélzeti "egységet" (angolul Amenity Kit) tervezzen a KLM World Business Class utasai részére. A tervező 6 különféle táskát álmodott meg 12 különböző színben. Az első bemutatott darabot a szakember haute couture kollekciója inspirálta, a második formája pedig leginkább egy pénztárcához hasonlít. Ez pedig azt is jelenti, hogy bizony a hétköznapokban is kényelmesen használhatóak. A személyes kedvenc egyébként az első, amely clutch táskáként bármelyik hölgy kezében megállná a helyét egy nagyestélyi mellett is.

Jan Taminiau a legsikeresebb holland divattervezők egyike, akinek kreációit a világ minden táján hordják. (Többek között Lady Gaga is rajongója!) Az első darabok több mint tíz éve, még 2004-ben debütáltak JANTAMINIAU néven. A tervező saját bevallása szerint márkáját az időtálló dizájn és az elegancia jellemzi. A hollandus amellett, hogy minden évben jelen van a párizsi divathéten, szűkebb körű bemutatókat is tart Brüsszelben, Amszterdamban, Párizsban és Madridban.

A légitársaságok egyébként szívesen állnak össze ebben a tekintetben neves márkákkal. A KLM életében sem ez az első hasonló eset, hiszen volt már, hogy Viktor&Rolf márkájú kiteket kaptak az utazók. A netes aukciós oldalakon ezek a darabok már a gyűjtők kedvencei...

160520jantaminiau3.jpg

 

komment

Címkék: turizmus repülés utazás divat légitársaság

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr128741960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.