Burzsujbébi: drága-e a pulóver 225 ezer, a szoknya 128 ezer forintért?

171013kids2.jpg

A cégek már jó ideje felismerték, a legjobb már gyermekkorban márkahű fogyasztót faragni a delikvensekből, még akkor is, ha ekkor még csak anyuci vagy apuci pénztárcája nyílik meg a kasszáknál. Nincs ez másként a luxusmárkáknál sem, de most ők is új frontot nyitottak.

A neves divatcégeknek eddig is voltak gyermekeknek szánt kollekcióik, de ezeket legtöbbször multibrand üzletekben vagy a teljes szortimentet felvonultató saját boltokban árulták. A Gucci viszont elérkezettnek látta az időt, hogy a Dubai Mall bevásárlóközpontban - hol máshol természetesen - kifejezetten a gyerekeknek és persze a szülőknek nyissanak butikot. A tigris mintás pulóver mindössze 865 dollár (225 ezer forint), míg a hozzá tökéletesen passzoló szoknya 490 dollár (128 ezer forint), a gyermek mokaszin már csak 410 dollár (107 ezer forint), míg a kardigán csupán 375 dollár (98 ezer forint), egy sima póló pedig csupán 135 dollár (35 ezer forint). A Gucci egyébként nagyban játszik, náluk tényleg minden van már az újszülötteknek is.

171013kids8.jpg

Az üzletből persze mások sem akarnak kimaradni a Louis Vuitton és a Supreme az együttműködésük keretében nemrég a tinédzserek után kisebbeknek, 3-6 éveseknek szánt darabokat (sapka-kabát-nadrág) dobott a piacra. De ott van Christian Louboutin is, ők is most dobták piacra első Loubibaby kollekciójukat, amelyben 4 különböző lábbeli található egyenként 250 dollárért (65 ezer forint).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr312958415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása