Jaguarral és Rachel Weisz-szel erősít a British Airways első osztálya

Ön is megunta már a British Airways első osztályát? Akkor jó hírünk van: nem kell legközelebb businessre váltani jegyet, ha egy kis izgalmat szeretne csempészni utazásába, mivel bő tíz év változatlanság után megújítja első osztályát a brit légitársaság.

Dacára annak, hogy a British Airways főrészvényesei az utóbbi időben céklafejjel üvöltöztek a vezetőséggel az árfolyamok láttán, a cég nagyságrendileg százmillió fontot (kb. 31 milliárd forintot) költ a reprezentatív osztályok felújítására. A hosszútávon megtérülő beruházás belsőépítészeti megoldásait elsősorban az Aston Martin és a Jaguar modelljeinek enteriőrje inspirálta, a biztonság kedvéért pedig Rachel Weiszt is bevetik, aki a megújulás reklámarca lesz.

A Boeing 777-esben debütáló kialakítás legfontosabb újdonsága, hogy mostantól 60 százalékkal nagyobb lesz a lábtér, az ülések pedig könnyedén ággyá alakíthatóak. A repülőjegyükért busásan fizető utasok ezen felül bőrborítású íróasztal-féleséget, 15 colos képernyőt, USB csatlakozót, a külső zajokat semlegesítő fejhallgatót és saját gardróbot is kapnak.

Jelenleg nem áll valami jól a prémium, vagyis a business, illetve első osztályokon utazók száma. Tavaly év végén 20 százalékkal kevesebben voltak, mint 2008 elején, ami szintén a válságnak tulajdonítható, hiszen a turistaosztály is pontosan ugyanoda megy és ugyanakkor érkezik meg, mint a többszörösébe kerülő prémium, utóbbi létjogosultságát pedig egyre nehezebben tudják megindokolni a közép- és felsővezetők.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr561749768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása