Eső(s)élmény otthon is!

30hansi4.jpg

A vízesés szép. A vízesés romantikus. A vízesés frissítő. De ki gondolná, hogy mindezek mellett még gyógyító hatása is van?! Ez utóbbira bő másfél évszázaddal ezelőtt jött rá Sebastian Kneipp, aki természetgyógyászati tevékenységgel egészítette ki papi hivatását. Ő volt az, aki a jeges Dunában tett fürdőkkel kúrálta ki tüdőbetegségét - sikerrel. A víz kedvező élettani hatását persze nem kell feltétlenül spártai körülmények között megtapasztalni. Elég, ha megfelelő eszközzel egészítjük ki fürdőszobánkat.

Az utóbbi megoldásának rögtön két ledolgozhatatlan előnye is van. Egyrészt ugye reggel és este is helyben van, másrészt a víz hőfokát és az erejét is személyre szabottan mi magunk állíthatjuk be. A fürdőszobai élmény a kád mellett a zuhanyzóban is megtapasztalható; sokan esküsznek arra, hogy egy a reggeli forró zuhany utáni hideg víz csodákat tesz a bőrrel, mások szerint viszont az enyhe és meleg sugár tökéletesen relaxál, hiszen képes oldani a feszültséget a váll és nyak területén.

30hansi1.jpg

A megfelelő alkalmatosság kiválasztása így igen fontos kérdés, ezt tudta már mintegy száz éve Hans Grohe is. A német úriember számos találmánya forradalmasította a fürdőszobát, így többek között nem kell csupán egy kézizuhannyal beérnünk, hiszen ott vannak a zuhanyrendszerek. Utóbbit egy fejzuhany is kiegészíti, ezáltal garantálva az esőszerű élményt. Előnye, hogy a falsíkon kívül kell felszerelni, így utólag sem kell igazán bontani a falakat, az integrált csapteleppel pedig kényelmesen szabályozhatók a funkciók. A méret, a forma és a különböző vízsugarak széles skálán mozognak, mi több ma már van víz- és energiatakarékos szett is.

Egy biztos: itt a méret a lényeg! A képlet ugyanis egyszerű nagyobb felület = több esőcsepp = jobb zuhanyélmény. Jó, persze a tökéletes zuhanyzás mindenkinek mást jelent: lehet ez hosszú, kényeztető rituálé lágy, esőcseppeket idéző vízsugárral, vagy gyors felfrissülés koncentrált masszírozósugárral.

30hansi3.jpg

Természetesen ebben az iparágban is létezik az innováció: jól mutatja a fejlődést a Hansgrohe tíz évvel ezelőtt bemutatott Raindance családja. A zuhany esetében itt ma már egyetlen gombnyomással váltogathatjuk a sugártípusokat, legalábbis a Select modellek esetében. A vízsugártárcsa közepén elhelyezett gombot megnyomva válthatunk a nyugtató és az élénkítő zuhanyzás között, előbbi könnyed esőcseppeket, utóbbi erőteljes zuhanyélményt jelent.

Az élménypárti megalománoknak különösen jó hír, hogy akár közel egy méter széles fejzuhanyt is választhatnak, ami garantálja az egész testet beborító élményt.

Saját vízeséshez most igen kedvező áron is hozzájuthatunk. A 10 éves évforduló alkalmából szeptember 30-ig akár féláron is vehetünk RainDance modelleket, így például a listaáron közel félmillió forintba kerülő Raindance Showerpipe most mindössze 275 ezer forintot. Az utóbbi az eddig különálló funkciókat, így a fejzuhanyt, a kézizuhanyt, a csaptelepet és a zuhanyrudat egyesíti, mivel pedig ezek a falon kívül helyezkednek el, ezért utólag is könnyű őket felszerelni. Az akció keretében egy fejzuhany pedig akár 60 ezer, egy RainDance kézizuhanyt pedig már 20 ezer forintért a miénk lehet. Ennyiért márpedig biztosan nem jutunk el egyetlen tisztességes vízeséshez sem.

30hansi5.jpg30hansi6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr535433731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása