A legmenőbb lakosztály Rómában
Burzsujírás közben tucatnyi olyan hírre bukkanunk, melyek érdekesek ugyan, önálló posztot azonban nem érnek. Sokáig nem tudtunk mit kezdeni ezekkel, mostantól azonban másképpen lesz. A Burzsuj á la carte minden csütörtökön jelentkezik és röviden összefoglalja az előző hét nap legfontosabb apróságait a luxusipar pletykáitól kezdve a legelképesztőbb kütyükig.
- Panorámája önmagában elég érv lesz ahhoz, hogy egész évben teljes kihasználtsággal üzemeljen a Regina Hotel Baglioni Roman Penthouse Suite-ja. A római szálloda lakosztálya júniusban nyílik meg, 560 négyzetméteréhez pedig további 290 négyzetméternyi terasz tartozik, körpanorámával Rómára.
- A Fendi is bezárja a bazárt Argentínában. Ők már az ötödik nagy márka, akik kivonulnak a korábban az egyik legnagyobb potenciállal kecsegtető dél-amerikai piacról, ahonnan már a Louis Vuitton, az Armani és a Saint Laurent is szedte a sátorfáját, a pletykák szerint pedig a Cartier és a Ralph Lauren is hasonló lépést fontolgat. A bezárások oka az argentin kormány import-, és luxusadói, melyek gyakorlatilag ellehetetlenítik a nemzetközi luxusmárkák működését.
- Amíg az Aston Martin a századik, addig a Lamborghini az 50. évfordulóját ünnepli. Ennek tiszteletére tegnap indult el egy 350 (!) Lambóból álló konvoj Milánóból és szombaton ér Sant’agata Bolognesébe, a márka szülőhazájába. Az összesen több mint 190 ezer lóerős konvojban lényegében a márka valamennyi modelljét megtaláljuk, a tulajdonosok életkora pedig a 22 és a 75 év között van.
- 50 ezer dolláros ruhát árul a Net-a Porter. Az online divatáruház képviselői egészen biztosak abban, hogy lesznek vevők a korlátozott darabszámban készülő vörös Dolce & Gabbana ruhára.
- Mostanra a McLaren is rájött, hol érdemes árulnia sportautóit: igen, a Közel-Keleten. Ennek keretében Bahrainben és Qatarban nyitnak bemutatótermet, május végén pedig egy McLaren pop-up store-t építenek Rijádban. Jelenleg amúgy a teljes McLaren termelés 10 százaléka kerül a közel-keleti országokba. Jól alakulnak az eladásai a márciusban debütált 1,3 millió dolláros P1 csúcsmodellnek is: a gyártani tervezett 375 darabból már több mint 275-nek találtak gazdát.
- 6666 dollárt, vagyis közel másfél millió forintot vásárol el külföldön egy átlagos szaúdi turista, legalábbis a Visa felmérése szerint. Ezzel messze a közel-keletiek vezetik a legtöbbet költő turisták listáját, hiszen a második helyezett ausztrálok mindössze 4118, míg a harmadiknak befutó kínaiak 3824 dollárt hagynak külföldön alkalmanként. A legnépszerűbb desztináció az Egyesült Államok, ahová a turisták 17 százaléka megy, de a Nagy-Britanniának és Franciaországnak sem kell szégyenkezniük a maguk 12-12 százalékával.
- Kávézókkal terjeszkedik a Roberto Cavalli. Firenze, Milánó, Új-Delhi és Bejrút után most Kuvaitban nyílik Cavalli Caffé, idén pedig Dohában és Sanghajban is kávézhatunk tigrismintás székeken.
- A moziszoba már kiment a divatból, helyette itt az IMAX szoba! A még a mozikban is viszonylag új technológiának számító IMAX-et egy cég - megfelelő honorárium ellenében - bármelyik luxusházba beszereli. Az élmény állítólag pontosan ugyanaz, mint a moziban, a képet két 4K felbontású projektor, a hangot pedig egy 7.1-es rendszer szolgáltatja. A beépítés árát viszont sajnos csak komoly érdeklődőknek árulják el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.