Kicsit sem lennék meglepve, ha néhány hónap múlva hatalmas sorban kígyóznának az oligarhca-barátnők és -feleségek a Vörös téren, de nem a Lenin mauzóleum előtt. Itt nyitja meg hamarosan második fitnesztermét Madonna, a moszkvai felső tízezer pedig a hír hallatán egyszerre mindennél vonzóbbnak találta a Like a Virgin-re cardiózni.
A legutóbbi albuma után Hard Candy névre keresztelt fitneszterem a tervek szerint igazi világmárka lesz, igaz jelenleg csupán Mexikóvárosban működik egy. A vörös téri 3250 (!) négyzetméteres gym kialakítását, illetve magát a programot az amerikai New Evolution Ventures (NeV) és a helyi luxusfitneszben jártas Irina Razumova segíti. A jelenlegi elképzelések szerint amúgy a közeljövőben további tíz Hard Candy szalon nyílna, amiből Európa is kapna gazdagon. Kicsit sem véletlen azonban, hogy éppen Moszkvában nyitja meg második fitnesztermét Madonna: az utóbbi években ugyanis gombamód szaporodnak a borsos tagsági díj ellenében látogatható fitnesztermek. Az éves tagdíj több helyen meghaladja az ötmillió forintnak megfelelő rubelt, ezek népszerűségével párhuzamosan pedig nő a kereslet a dizájner konditermi kollekciók iránt. Feltörekvő magyar divattervezők: itt egy kiváló kitörési pont a hírnév és a gazdagság felé!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.