Hogy öltözik egy stílusos művész? - a legelegánsabb tavaszi/nyári kampány

A sok tavaszi/nyári férfikollekció végignézése után üdítően más az a hangnem, amivel a brit Alfred Dunhill szólítja meg vásárlóit. A Dunhill elsősorban a kifinomult ízlésű világfikra, oxfordi „jó tanuló-jó sportoló” mintadiákokra tervez ruhákat, illetve az apjukra, akiknek fontos a hagyományos, mégis nagyvilági, makulátlan brit elegancia. Így aztán a kampányban nem néhány androgün ugrál világfájdalmas képpel a tavaszi mezőben félelmetesen jól kitalált és megvalósított fotókon, szó sincs ilyesmiről. Ehelyett három, a maga területén nagyot alkotó férfit – Charlie Siem hegedűművészt, Harland Miller írót, Sir David Frost tévést, újságírót és producert – szólaltattak meg videókon, és készítettek róluk fekete-fehér, egyszerű, de elegáns fotókat, amiken tetőtől talpig Dunhillben parádéznak.

Nekem nagyon meggyőző ez a kampány. A fenébe is, miért is ne nézhetne ki úgy egy író, mint Harland Miller? Oké, más világ volt a szocializmus, mikor Kertész Imre még a szakadt, állandóan kifőzde-szagú, pecsétes ballonkabátjában házalt az irodalmi folyóiratoknál, a zseniális Eörsi István pedig mindenhová húzta magával a Klauzál téri kóser borozóban felszedett jellegzetes illatcsíkot (persze a nők így is - vagy éppen pont így – imádták). Ma viszont már egy magyar író is nézhet ki úgy, mint Miller, nincs kifogás. Zárójel bezárva, a lényeg, hogy a Voice kampány rendhagyó arcai férfiasságot, intelligenciát és erőt sugároznak, őszinték és hitelesek. Nekem bejött. Irány London.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr152577743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása