Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) bulgari (5) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (13) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Sose volt még ilyen jó luxuskonszernnek lenni

2011.02.07. JD Rockefeller

3,26 milliárd euró: pontosan ennyivel költött többet tavaly a Föld lakossága Louis Vuitton trunkokra, TAG Heuer Monacókra és Moët pezsgőkre. Hogy ez mégis mennyi pénz, mármint azon túl, hogy rengeteg? Nagyjából annyi, amennyit a hurráoptimista forgatókönyv szerint Magyarország kap az Európai Uniótól idén, összesen. Na pontosan ennyivel nőtt tavaly az LVMH forgalma.

Az első számú luxuskonszern nemcsak forgalmát, de nyereségét is látványosan gyarapította tavaly, a részvényesek legnagyobb örömére. Amíg 2009-ben 1,76 milliárd eurós nyereséget könyvelhettek el, addig tavaly már kicsivel több, mint hárommilliárdnyi profitot realizálhattak. A történelmében először több mint 20 milliárd eurós forgalmat bonyolító konszern részletes prezentációja is elérhető, mi csak a legfontosabbakat emelnénk ki belőle. A legnagyobb gyarapodást mind forgalom, mind profit tekintetében az óra-, illetve ékszerdivízió érte el, előbbi 29, utóbbi pedig 103 (!) százalékkal nőtt az előző évhez képest. A divatmárkákat sem kellett persze félteni, melyekre húsz százalékkal költöttek többet a vásárlók, ennek köszönhetően 29%-kal több haszonra tett szert ebből az LVMH. Érdekesség, hogy pezsgőből 14 százalékkal többet adtak el, mint a megelőző évben, Hennessy-ből pedig tíz százalékkal több fogyott.

A számok viszont leginkább csak a tulajdonosoknak és az alkalmazottaknak érdekesek, mivel azonban nem vagyunk többségi részvényesek, ezért sokkal fontosabb a fenti számok üzenete. Az üzenet pedig meglehetősen egyértelmű: a cégnek jól megy. Ha pedig valakinek jól megy, az igyekszik visszaforgatni a profit egy részét és bátrabb lépésekre is rászánja magát, hiszen a cél itt már régen nem az életben maradás. Minden valószínűség szerint így az elkövetkező hónapokban láthatunk olyan új kollekciókat, különleges kiadásokat és limitált szériákat, melyeket eddig nem, illetve ideje elkezdenie komolyan aggódnia a Hermèsnek is. Bernard Arnault szerint mellesleg az idei évük erősebb lesz a tavalyinál. Ki hívja máris a brókerét néhány tucat LVMH részvényért?

komment

Címkék: arnault lvmh louisvuitton hennessy moet gazdagas

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr132644162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.