Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) bulgari (5) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (13) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmeres (8) felmérés (55) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazás (109) utazas (7) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

Az olaszok készítik a franciák luxus-férfimárkáját

2012.06.15. JD Rockefeller

15arnault1.jpgEgy gyönyörű Berluti a sok közül

Feltűnt, hogy az LVMH-n belül nincs egy igazi férfimárka sem? Nekem sem. Ettől függetlenül Arnaulték úgy gondolták, hogy ideje ezen változtatni, mindez pedig bőven megér nekik néhány eurómilliárdot.

Az alapokat az 1993-ban felvásárolt Berluti adja, ami - némi csúsztatással - a férfiak Manolo Blahnik-jának tekinthető. Az 1895-ben alapított Berluti igazi csúcsminőségű olasz bőrcipőket gyárt, méghozzá a klasszikus fajtából és egész Európában csupán nyolc üzletük van. (A hozzánk legközelebb eső Milánóban található.) Igaz, a franciák felvásárlása óta kisebb identitászavarral küzdenek: az olasz eredetű cég, ami most is éppen a jövőre megnyitó új, Ferrarában épült üzemén dolgozik, ugyanis Berluti Paris néven köszönti a weboldalára látogatókat. Ennek oka, hogy a hivatalos központ immár a Rue Marbeuf-ön - a Champs Élysées-től fél saroknyira - van - na de azért akkor is, döntsük már el, hogy valami olasz, vagy francia!

15arnault2.jpg

Antoine, Bernard Arnault fia két évvel ezelőtt vette át a Berluti irányítását, és addig nyüstölte a papát, amíg az a héten meg nem vette hozzá az immár teljes egészében francia Arnys-t is. A Rue du Sèvres-n lévő szabóságba jár, illetve járt Frank Sinatra, Jean-Paul Sartre, Yves-Saint Laurent és Andy Warhol, az 1933-ban indult vállalkozást pedig jelenleg éppen az alapítók unokái vezetik. Innen öltözködni iszonyú menő és drágább lehet, mintha talpig Louis Vuittonban járnánk: egy zsebkendő ugyan csak 60 euró, egy ing azonban már 490, egy öv 650-1200, egy pár mandzsettagomb pedig bőven kétezer euró felett is van - és ezek még csak az alapkollekció árai.

A mostani hírek hallatán azonban könnyen lehet, hogy a törzsközönségnek el kéne kezdenie új szabóság után nézelődni. Antoine Arnault egy, a napokban adott interjúban kifejtette, hogy a Berlutiból kívánnak luxus férfimárkát készíteni, melynek egyik első lépéseként beköltöztetik azt a frissen megvásárolt Arnys párizsi központjába, a kreatív igazgatói feladatot pedig szintén az az olaszoktól érkező Alessandro Sartorira bízzák. Mindemellett nem tűnik valószínűnek, hogy egy ennyire erős és a portfólióba tökéletesen illeszkedő márkát, mint az Arnys hagynának kivérezni, pláne ha még fizettek is érte nem kevés pénzt. Az viszont biztos, hogy pár hónapon belül bemutatkozik a Berluti első ruhakollekciója - ha pedig valami, akkor ez az, ami látatlanban is sikerre van ítélve.

komment

Címkék: férfi divat lvmh berluti arnys

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr114590056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.