Serlegszállítás Louis Vuitton módra

Hogyan profitálhat egy luxusmárka a foci VB-ből? A klasszikus recept szerint támogathatja azt némi pénzzel, cserébe pedig kiadhat ilyen-olyan, az eseményhez kapcoslódó limitált szériás modelleket. Másképpen aligha, hiszen valljuk be nem nézne ki valami jól a pálya menti palánkon mondjuk egy Burberry hirdetés, beszorítva a Hyundai és a Heineken közé. A Louis Vuitton azonban megtalálta a tökéletes marketinghúzást, amivel a számára lehető legtöbbet hozhatja ki a világrendezvényből.

A napokban mutatták be azt az LV táskát, amiben a győztesnek járó serleg utazik majd. A nagy leleplezésnél jelen volt Patrick-Louis Vuitton, Yves Carcelle, a márka vezérigazgatója, valamint Naomi Campbell is, hiszen egy szupermodell minden prémiummárka-rendezvény elengedhetetlen kelléke. Maga a bőrönd olyan, amilyenre számítani lehetett: kívül Monogram-mintás, belül bársonnyal bélelt, vélhetően mindenféle lehetséges katasztrófának ellenálló darab, amiben gondosan egy cérnakesztyűt is elhelyeztek.

A világbajnokság ’30-as kezdete óta amúgy egy hagyományosnak látszó alumíniumkofferban szállították a kupát, ám ahogyan Antoine Arnault, az LV szóvivője megfogalmazta, nincs olyan érv, amely kizárná, hogy a biztonság miért nem lehetne egyúttal divatos is. Az, hogy a kupa végül kié lesz, majd a fiúk lemeccselik a pályán, arról azonban egyelőre nincs hír, hogy a különleges bőröndöt ki viheti haza. Annyi azonban már most bizonyos, hogy a Louis Vuitton bebiztosította magának a serleghordozó szerepet: már most biztos, hogy a 2014-es világbajnokságra is ők tervezik a kupaszállító koffert.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr202053438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása