Hogyan profitálhat egy luxusmárka a foci VB-ből? A klasszikus recept szerint támogathatja azt némi pénzzel, cserébe pedig kiadhat ilyen-olyan, az eseményhez kapcoslódó limitált szériás modelleket. Másképpen aligha, hiszen valljuk be nem nézne ki valami jól a pálya menti palánkon mondjuk egy Burberry hirdetés, beszorítva a Hyundai és a Heineken közé. A Louis Vuitton azonban megtalálta a tökéletes marketinghúzást, amivel a számára lehető legtöbbet hozhatja ki a világrendezvényből.
A napokban mutatták be azt az LV táskát, amiben a győztesnek járó serleg utazik majd. A nagy leleplezésnél jelen volt Patrick-Louis Vuitton, Yves Carcelle, a márka vezérigazgatója, valamint Naomi Campbell is, hiszen egy szupermodell minden prémiummárka-rendezvény elengedhetetlen kelléke. Maga a bőrönd olyan, amilyenre számítani lehetett: kívül Monogram-mintás, belül bársonnyal bélelt, vélhetően mindenféle lehetséges katasztrófának ellenálló darab, amiben gondosan egy cérnakesztyűt is elhelyeztek.
A világbajnokság ’30-as kezdete óta amúgy egy hagyományosnak látszó alumíniumkofferban szállították a kupát, ám ahogyan Antoine Arnault, az LV szóvivője megfogalmazta, nincs olyan érv, amely kizárná, hogy a biztonság miért nem lehetne egyúttal divatos is. Az, hogy a kupa végül kié lesz, majd a fiúk lemeccselik a pályán, arról azonban egyelőre nincs hír, hogy a különleges bőröndöt ki viheti haza. Annyi azonban már most bizonyos, hogy a Louis Vuitton bebiztosította magának a serleghordozó szerepet: már most biztos, hogy a 2014-es világbajnokságra is ők tervezik a kupaszállító koffert.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.