Bár színeikben, anyagaikban és fazonukban egymástól legtöbbször tejesen eltérőek, egy dolog mindenképen közös az összes neves dizájnruhában és dizájntermékben: rettenetesen drágák. Épen ezért nézelődik minden divatbolond lelkesen az olyan oldalakon, mint a hautelook.com, ami 50-70 százalékos kedvezménnyel kínálja a trendi göncöket. A Cartier ugyanakkor nem önmagában ezért perli őket 2 millió dollárra.
A bírósára kedden benyújtott 36 oldalas vádirat szerint ugyanis a jelentős kedvezmény olykor komoly mellékhatásokkal jár. A Cartier szerint többször kerültek sérült és használt (!) holmik a vevőkhöz, de az is előfordult, hogy nem a megrendelt terméket vagy nem az eredeti csomagolásával adták át. A cég szerint ezzel jelentősen rombolták a márka hírnevét, amit nekik a fent említett összegbe kerül helyreállítani. A hautelook.com természetesen tagadja a vádakat, közleményük szerint azonban komolyan kivizsgálják a nehezményezett ügyeket. Logikusan belegondolva egyértelműen a Cartiernek áll a zászló: ekkora kedvezményt más úton nemigen lehetne elérni, még akkor is, ha nem az összes holminak van valami baja. Mindenesetre aki már Cartier óra vagy ékszer vásárlására adja a fejét, jobban teszi, ha a márkaboltban teszi azt – ahol van 500 ezer forint egy karórára, ott van 900 ezer is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.