Üssenek ki D&G-ben!
 
Bátor döntést hozott a minap Domenico Dolce és Stefano Gabbana, amikor bejelentették, hogy beszállnak a World Series of Boxing sorozat támogatásába. Az olaszok ezzel tulajdonképpen a 19-re húztak lapot, hiszen az ökölvívást ugyan a burzsujok is imádják az első sorból nézni, eddig azonban nem akadt olyan valódi luxusmárka, aki szeretné egy alkalmasint a földön feldagadt fejjel fetrengő sportolón látni a saját göncét.
 
Mint mindig, ezúttal is az apró betűs rész a fontos: a novemberben induló World Series of Boxing ugyanis erősen ázsiai hátterű sorozat lesz, vagyis olcsó és rossz szóvirággal élve a D&G szó szerint be akarja magát verekedni az európai értelembe vett luxust még mindig csak kapisgáló ázsiaiak tudatába. Szükségük is van új vásárlókra, mivel a legutóbbi üzleti évben 13,5 százalékkal, 1,379 milliárd euróra esett vissza a forgalmuk, az ázsiaiakban pedig komoly potenciál lakozik. Az olaszok amúgy a már létező Dolce & Gabbana Gym kollekció keretében mutatják majd be a sporttámogatáshoz szorosan kapcsolódó darabjaikat.
 
Persze nem a sztárpáros az első olasz luxusmárka, aki sportágakat szponzorál. Giorgio Armani például a milánói kosárlabdacsapatot támogatja, mi több hamarosan hétmillió euróért épített sportközpontot a külvárosban. Boksz témában eddig a Klitschko-fivérek Boss szponzorációja volt a legburzsujabb - a németek pedig jól is döntöttek, hiszen az ukrán srácoknak csak az ellenfeleit láttuk földön fetrengeni az elmúlt években.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr252386455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása