Bátor döntést hozott a minap Domenico Dolce és Stefano Gabbana, amikor bejelentették, hogy beszállnak a World Series of Boxing sorozat támogatásába. Az olaszok ezzel tulajdonképpen a 19-re húztak lapot, hiszen az ökölvívást ugyan a burzsujok is imádják az első sorból nézni, eddig azonban nem akadt olyan valódi luxusmárka, aki szeretné egy alkalmasint a földön feldagadt fejjel fetrengő sportolón látni a saját göncét.
Mint mindig, ezúttal is az apró betűs rész a fontos: a novemberben induló World Series of Boxing ugyanis erősen ázsiai hátterű sorozat lesz, vagyis olcsó és rossz szóvirággal élve a D&G szó szerint be akarja magát verekedni az európai értelembe vett luxust még mindig csak kapisgáló ázsiaiak tudatába. Szükségük is van új vásárlókra, mivel a legutóbbi üzleti évben 13,5 százalékkal, 1,379 milliárd euróra esett vissza a forgalmuk, az ázsiaiakban pedig komoly potenciál lakozik. Az olaszok amúgy a már létező Dolce & Gabbana Gym kollekció keretében mutatják majd be a sporttámogatáshoz szorosan kapcsolódó darabjaikat.
Persze nem a sztárpáros az első olasz luxusmárka, aki sportágakat szponzorál. Giorgio Armani például a milánói kosárlabdacsapatot támogatja, mi több hamarosan hétmillió euróért épített sportközpontot a külvárosban. Boksz témában eddig a Klitschko-fivérek Boss szponzorációja volt a legburzsujabb - a németek pedig jól is döntöttek, hiszen az ukrán srácoknak csak az ellenfeleit láttuk földön fetrengeni az elmúlt években.