Hirdetés

Hirdetés

Burzsuj

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.

Blog.hu Premium Selection - Hirdetésre ajánlott blog

Kapcsolat

Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

 

Címkék

007 (6) abramovics (10) afrika (8) airbus (5) airfrance (11) ajándék (11) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) andrassy (5) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) arany (6) armani (18) árverés (7) astonmartin (6) aukció (66) autó (99) auto (6) ázsia (14) balc (39) bank (8) befektetés (13) bentley (18) bicikli (5) bor (31) breitling (6) brit (20) buda (6) budapest (94) bugatti (14) bulgari (5) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) carlosslim (5) cavalli (6) chanel (11) christies (13) design (13) dior (7) divat (79) dubai (14) dubaj (7) dupont (5) egyetem (5) ékszer (13) építészet (5) érdekesség (254) étterem (39) facebook (8) felmérés (55) felmeres (8) ferrari (40) film (6) florida (7) forbes (38) francia (53) fürdőszoba (5) gasztro (15) gasztronómia (33) gazdaság (8) golf (14) gucci (16) gyerek (7) hajó (59) hansgrohe (6) harrods (11) hazai (5) hermes (23) hongkong (5) hotel (93) ilbacio (5) ilbaciodistile (8) india (13) ingatlan (221) intel (5) ipad (5) ital (13) jacht (61) jaguar (5) jamesbond (6) jameslist (7) japán (8) játék (13) jófej (5) jóhely (12) jótékonyság (18) kalifornia (8) karácsony (23) kastély (6) kávé (5) kiállítás (8) kína (53) klm (5) klub (5) konyak (6) könyv (13) közelkelet (6) kultúra (8) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) laptop (5) lasvegas (6) legdrágább (17) leggazdagabb (9) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) luxusipar (6) lv (14) lvmh (29) magángép (9) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) mercedes (8) mexikó (5) miami (9) michelin (5) milánó (7) milliárdos (22) milliomos (6) mobil (11) monaco (9) montblanc (5) moszkva (11) művészet (11) múzeum (6) neimanmarcus (7) német (7) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) oktatás (8) olasz (57) olaszország (12) öltöny (6) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) politika (6) porsche (14) prada (11) privatejet (7) putyin (5) ralphlauren (5) rekord (10) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) repülőtér (7) riva (6) riviéra (6) rolex (8) rollsroyce (22) róma (5) ruha (8) samsung (15) sothebys (20) spanyol (5) sport (9) statisztika (7) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) szolgközl (5) szovjet (6) tagheuer (10) társadalom (10) tech (5) telefon (31) tenger (8) tengeralattjáró (5) tiffany (5) toplista (11) turizmus (86) tv (6) usa (56) utazas (7) utazás (109) üzlet (9) vagyon (6) vásárlás (6) versace (11) vertu (19) veterán (5) vonat (11) vuitton (10) wallstreet (5) wealthx (5) whisky (9) wsj (6) yacht (9) +

22. századi design a legújabb Andrássy úti luxusüzletben

2011.05.12. Bernie_Madoff

Egy Andrássy úti üzletbe kis túlzással még egy virágot sem rakhatnak ki az asztalra a tulajdonosok a luxusmárkákkal való előzetes egyeztetés nélkül. Még a franchise üzletek esetében sem. A divatmárkák arculata ugyanis a legapróbb részletekig kitalált, amibe a boltok belsőépítészete és berendezése éppúgy beletartozik, mint a logo. Többmárkás, multibrand üzleteknél persze egész másképp zajlik a dolog. Egyeztetés persze ott is szükséges - hiszen akármilyen dohos pincehelyiségbe nem küldik el a márkák a legújabb kollekciót –, de az arculatot a bolt tulajdonosai találhatják ki, ami egyszerre könnyebbség, másfelől viszont borzasztó kemény feladat.

Egy ilyen üzlet ugyanis legyen letisztult, mert csak az illik az összes árusított márkához, de ugyanakkor nagyon exkluzívnak és egyedinek is kell lennie, már ha a tulajdonosok valami igazán nagyot akarnak dobni. „Letisztult egyediség”, igen, ez pont úgy hangzik, mint a fából vaskarika. Nem meglepő, hogy eddig Magyarországon még csak olyan multibrand üzletet láttunk, ami a csak legelső kritériumnak felelt meg – és már ez sem kis dolog. Kíváncsiak leszünk a nyár derekén nyitó új többmárkás üzletre, a Napi gazdaság szerint a 49. leggazdagabb magyar, Kedves Ferenc (a lap szerint 10,7 milliárd forintos vagyona van) befektetéséből nyíló Capsulára, mert a nemrég közzétett látványterveik alapján nagyon ütős és szinte 22. századi lesz a design.

Amíg persze nem látjuk a kész üzletet, teljesen felesleges elemezni a képeket, hiszen ezek még csak a tervek. Nyár közepén-végén, nyitás után majd kiderül, sikerült-e a korábban már orosz, német és holland óriásprojekteken is dolgozó Göcsei Sándornak és Korompay Enikőnek megugrania a saját maguk által magasra helyezett lécet. Az üzletben kapható márkákról itt olvashattok.

komment

Címkék: magyar divat andrássy capsula

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr872898234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.