Itt vannak a világ legértékesebb luxusmárkái

130805brand1.jpg

A kora alapján igazi őskövület az 1854-ben alapított párizsi Louis Vuitton, amely mégis magasan a legértékesebb luxusmárka. Annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban még csökkent is a cégérték, ráadásul az "ifjú" trónkövetelők látványosan törnek előre. A MillwardBrown által összeállította BrandZ Top 100 2013 lista cégei közül a luxusiparban érdekeltek egy év alatt 6 százalékkal gyarapodtak. Na, de lássuk ki a második?

Hát, a nagy versenytárs a Hermès, de a dobogóra befért a Gucci is. A szektor tízes listája idén két új taggal bővült, a Fendi  és a Coach ugyanis először került be miután sikerült megugrani a 3 milliárd dolláros belépőt. A lista összeállítói egyébként igen sok paramétert figyelembe vesznek a márkaérték meghatározásánál az értékesítés eredményétől a fogyasztói visszajelzéseken át egészen a márka kommunikációig.

130805brand3.jpg

Brandz Top 10 luxusipar
Márkaérték (milliárd USD) Változás (%, 2013/2012)
Louis Vuitton 22,7 -12
Hermès 19,1 0
Gucci 12,7 48
Prada 9,4 63
Rolex 7,9 11
Chanel 7,1 6
Cartier 6,4 32
Burberry 4,2 3
Fendi 3,6 Új
Coach 3,3 Új

Az LV a százas listában egyébként nyolc helyet visszacsúszva csak a 29. helyre fért be, míg a Prada új belépőként a 95. lett. Az ő 63 százaléka azonban nem csak a saját szegmensében volt kimagasló, de legmagasabb ugrást is ő produkálta. A BrandZ Top 100 élén mellesleg magasan az Apple áll, hiszen a cég értéke 185 milliárd dollár, a száz cég összértéke pedig 2600 (!) milliárd dollár.

 A teljes lista itt érhető el.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr475445417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása