Hermes párna, Ralph Lauren takaró, esetleg egy Lalique kristályváza? Igen, ezek egy burzsuj otthonának kötelező kellékei! A sorból nem akar kimaradni a Louis Vuitton sem, a francia luxusmárka az illatgyertyák piacára dobott be most új terméket.
November elejétől ugyanis 4 különböző, az egyes évszakokra utaló változatban már kapható az LV saját terméke. Ez természetesen nem is éppen olcsó, hiszen egy darab 175 dollár, ami ugye több mint 50 ezer forint. (Ennek mondjuk feléért megvásárolható Ralph Lauren hasonló terméke is.) A franciáknak persze rögtön a legexkluzívabbnak (és talán a legdrágábbnak) kell lenni a piacon.
A paletta egyes tagjait a kanócok színe alapján lehet megkülönböztetni. A Marc Newson által tervezett - ő felel a cég parfümös üvegcséiért - fehér kerámia és az arany fedelek (ez alátétéként is szolgál), igen letisztult kinézetet adnak a gyertyáknak, de nem maradhat el a kézzel varrott „bőrfogantyú” sem utalva az utazásra. Nem mellesleg így valóban könnyedén szállítható a gyertya egyik szobából a másikba.
A Louis Vuitton-ról van szó, így nem számít újdonságnak, hogy minden darab kézzel készül a franciaországi Grasse városában, amely mellesleg a világ parfümfővárosa. Az illatok tekintetében biztosan nem fognak mellé lőni, hiszen amióta a luxusmárka belépett a parfümök piacára, a szakértők szerint szinte minden illata telitalálat. A projektet Jacques Cavallier Belletrud parfümőr koordinálta, aki 4 évig dolgozott azon, hogy 2016-ban megjelenjen az első Les Parfums Louis Vuitton - a férfiaknak egyébként csak idéntől kínálnak alternatívát -, azaz mind a ketten elég maximalisták.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.