Jay-Z és Beyonce után a Louvre-ban

190210louvre1.jpg

Több mint 10 millió látogató keresi fel a Louvre-t. A sorok óriásiak, a néhány órás várakozás szinte természetes, ha látni akarjuk Mona Lisa mosolyát. Jay-Z és Beyonce tavalyi kampánya múzeum szerint eléggé bejött, így idén sem számítanak kevesebb érdeklődőre. Érdekesség, hogy egy év alatt mintegy 2 millióval nőtt a látogatószám, és ezzel kezdi beérni Franciaország leglátogatottabb intézményét, amely nem más, mint a Disneyland. 

Természetesen mindenre van megoldás, így egy burzsujnak nem kell sorba állni a napi mintegy 23 ezer múzeumra kíváncsi sorstársa között. A különleges ajánlatokra szakosodott utazásszervező, a Family Twist 90 perces magántúrát kínál a Louvre-ba potom 30 ezer euróért, átszámítva 9,6 millió forintért. Az ár ugyan 4 fő részére szól, de azért mégiscsak borsosabb, mint a legpénztárcabarátabb 15 eurós belépő.

A túra ötlete egyébként 3 évvel ezelőtt született meg, amikor a cégnél egy kínai milliárdos azzal jelentkezett, hogy mindig is szerette volna felfedezni a múzeumot, csak éppen egyedül. Néhány hónap szervezés után erre sor is kerülhetett, és ma már akár négy olyan nap is van a héten (ekkor zár 18 órakor a múzeum), amikor ezt megtehetjük.

190210louvre2.jpg

A "private tour" a szállodánál azzal kezdődik, hogy 18 óra 30 perckor megérkezik a transzfer, amely stílusosan egy Tesla. A múzeumban mintegy másfél órát töltünk majd, és láthatjuk a milói Vénuszt, a Napóleon megkoronázása című képet (ez szerepel Beyonce klipjében is), és természetesen zárásként a Mona Lisa festményét. A program egyébként nem ér véget a múzeumban, az after party a Szajnán folytatódik, ahol a hajós városnézés pezsgő, sajt és kaviár társaságában kíséretében történik.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr9914618026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása