Több mint 10 millió látogató keresi fel a Louvre-t. A sorok óriásiak, a néhány órás várakozás szinte természetes, ha látni akarjuk Mona Lisa mosolyát. Jay-Z és Beyonce tavalyi kampánya múzeum szerint eléggé bejött, így idén sem számítanak kevesebb érdeklődőre. Érdekesség, hogy egy év alatt mintegy 2 millióval nőtt a látogatószám, és ezzel kezdi beérni Franciaország leglátogatottabb intézményét, amely nem más, mint a Disneyland.
Természetesen mindenre van megoldás, így egy burzsujnak nem kell sorba állni a napi mintegy 23 ezer múzeumra kíváncsi sorstársa között. A különleges ajánlatokra szakosodott utazásszervező, a Family Twist 90 perces magántúrát kínál a Louvre-ba potom 30 ezer euróért, átszámítva 9,6 millió forintért. Az ár ugyan 4 fő részére szól, de azért mégiscsak borsosabb, mint a legpénztárcabarátabb 15 eurós belépő.
A túra ötlete egyébként 3 évvel ezelőtt született meg, amikor a cégnél egy kínai milliárdos azzal jelentkezett, hogy mindig is szerette volna felfedezni a múzeumot, csak éppen egyedül. Néhány hónap szervezés után erre sor is kerülhetett, és ma már akár négy olyan nap is van a héten (ekkor zár 18 órakor a múzeum), amikor ezt megtehetjük.
A "private tour" a szállodánál azzal kezdődik, hogy 18 óra 30 perckor megérkezik a transzfer, amely stílusosan egy Tesla. A múzeumban mintegy másfél órát töltünk majd, és láthatjuk a milói Vénuszt, a Napóleon megkoronázása című képet (ez szerepel Beyonce klipjében is), és természetesen zárásként a Mona Lisa festményét. A program egyébként nem ér véget a múzeumban, az after party a Szajnán folytatódik, ahol a hajós városnézés pezsgő, sajt és kaviár társaságában kíséretében történik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.