A generációváltás bizony a magyar burzsujoknál is téma. Nálunk ugye a "new money" dominál, azaz a legtöbb esetben a rendszerváltás előtt/ után meggazdagodott első generációs milliárdos vállalkozók többsége már elgondolkozhat(na) a stafétabot átadásán valamilyen formában. A cég- és vagyonátadás…
A forma időtálló, így bizoy nem csodálkozunk azon, hogy 50 éve, még 1969-ben alkotta meg a Heuer a Monacót, azt az órát, amely kialakításának és technológiájának köszönhetően ikonikus darabbá vált. Na jó, ehhez sokat hozzátett Steve McQueen is.
A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban. Lemaradtunk valamiről? Írd meg!