A luxusiparban kevésbé elterjedt az az alapnézet, miszerint több lábon állni kötelező. Az LVMH luxusholding azonban éppen erről híres, hiszen nem csak ruházati cikkeket, de egyebek mellett italokat, parfümöt, órákat és ékszereket is forgalmaznak, no meg a szállodaiparban is vannak érdekeltségeik. Utóbbiakra erősítenek most rá, amiből okkal szűrhetjük le azt a következtetést, hogy a portfólióból középtávon ebben éri meg legjobban fektetni.
A tavaly 17 milliárd eurós forgalmat elkönyvelő cég a napokban jelentette be, hogy két új szállodát kíván nyitni 2012-ben és egyiket sem olyan divatos, bár közhelyes helyszíneken, mint Sanghaj, vagy Dubaj. A Cheval Blanc márkanévre keresztelt hotelek Ománban és Egyiptomban lesznek, előbbi konkrétan egy 11 négyzetkilométeres szigeten, és a tervek szerint pedig 32 luxusbungalóból áll majd. Az egyiptomi hotel mellesleg szintén egy magánszigeten épül, 40 lakosztályának ablakai pedig - hová máshová, mint - a Nílusra néznek majd. A szállodák egyúttal az LVMH márkáit is kívánják erősíteni, így lehet majd rulettkerekes Louis Vuitton bőröndöket és méregdrága Dior haute couture-öket is venni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.