A kárörömre mindig lehet építeni. A BBC szerint ráadásul akár komoly üzleti tervet vagy műsorstratégiát is, és maximálisan egyet kell velük értenünk. Legújabb, „Vér, verejték, könnyek” címmel induló valóságshowjuk életet lehel a hamar megfáradt, önmaga paródiájává vált műfajba. A műsorban hat gondtalan, pökhendi brit tinédzsert küldenek melegebb éghajlatra, ami jelen esetben szó szerint és átvitt értelemben is tökéletesen igaz. A kamaszok ugyanis lehetőséget kapnak, hogy megtapasztalják, hogy imádott luxuscikkeiket milyen körülmények között állítják elő. Kezdésként ledobják őket egy madagaszkári zafírbányába, ahol naphosszat kell kubikolniuk egy nyitott bányában napi 1 fontos hitvány munkabérért.
Persze olcsó poén azon szórakozni, hogy az otthon a papa Range Roverét terelgető kamaszok hogyan nyafognak a vízhólyagjaik, hátfájásuk miatt, és hogyan keresnek a vaksötétben drágaköveket – kezdetben vélhetően kevés sikerrel. Viszont baromira vicces, és nevelő hatását nem lehet kétségbe vonni. A szórakozáson kívül azoknak a millióknak is tanulságos lehet, akiknek fogalmuk sincs, hogy a vagyont érő cucc, amiért a papát nyúzzák, hogyan is kerül hozzájuk valójában. Szerintük jó ötlet a műsor, a kis burzsujpalántáknak kötelezővé tennénk. Jó ötlet lenne szerintetek egy ilyen műsor magyar fiúkkal/lányokkal is?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.